ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم بوک C301 ایسوس
تکنولوژی

کروم بوک C301 ایسوس به زودی با قیمت ۲۷۹ دلار به بازار می آید

شنیده ها حاکی از آن است که شرکت ایسوس بنا دارد در دوشنبه آینده و در خلال نمایشگاه Computex 2016 از محصولات متنوعی مانند ذن فون ۳ رونمایی کند. اما موبایل ها تنها گجت های تازه کمپانی تایوانی نخواهند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

شنیده ها حاکی از آن است که شرکت ایسوس بنا دارد در دوشنبه آینده و در خلال نمایشگاه Computex 2016 از محصولات متنوعی مانند ذن فون ۳ رونمایی کند. اما موبایل ها تنها گجت های تازه کمپانی تایوانی نخواهند بود، بلکه احتمال می رود یک کروم بوک دیگر نیز به مجموعه محصولات مبتنی بر سیستم عامل کروم این برند افزوده شود.

در شرایطی که کمتر از یک هفته با آغاز نمایشگاه Computex در شهر تایپه کشور تایوان فاصله داریم، سر و کله کروم بوک جدید C301 در وبسایت فروش شرکت ایسوس پیدا شده. هنوز معلوم نیست که این محصول در نمایشگاه مذکور رونمایی خواهد شد یا خبر، اما وبسایت کمپانی مورد بحث اطلاعات کاملی از آن را در اختیار ما قرار می دهد.

C301 با یک نمایشگر ۱۳ اینچ دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل عرضه خواهد گشت. پردازنده سلرون چهار هسته ای اینتل (N3160) با کلاک ۲ گیگاهرتز به ازای هر هسته (قابل افزایش تا ۲.۲۴ گیگاهرتز) وظیفه امور پردازشی را در این لپ تاپ برعهده خواهد داشت. ۴ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پورت های HDMI و USB 3.0 و درگاه حافظه SD از دیگر ویژگی های سخت افزاری کروم بوک جدید ایسوس هستند.

از لحاظ مشخصه های فیزیکی نیز محصول فوق ۳۲.۹ سانتی متر طول، ۲۳ سانتی متر عرض و حدود ۲.۱۲ سانتی متر نیز ضخامت دارد. وزن آن هم طبق داده های موجود برابر با ۱.۳۵ کیلوگرم خواهد بود.

با آن که کروم بوک C301 هنوز رسماً معرفی نشده، اما ایسوس در وبسایت اش قیمت آن را ۲۷۹ دلار اعلام کرده که با توجه به مشخصات سخت افزاری و ویژگی های طراحی اش، به نظر مناسب و اقتصادی می رسد. در مقابل تاریخ عرضه این لپ تاپ فعلاً عبارت «به زودی» نوشته شده و مشخص نیست که از چه تاریخی رسماً روانه بازار خواهد شد.

ASUS-C301-Chromebook-02 ASUS-C301-Chromebook-03 ASUS-C301-Chromebook-01 ASUS-C301-Chromebook-7 ASUS-C301-Chromebook-06 ASUS-C301-Chromebook-04 ASUS-C301-Chromebook-8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی