ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس خانواده جدید تبلت های هیبریدی Transformer 3 را معرفی کرد؛ رقیبی که به نبرد سرفس می رود

ایسوس لحظاتی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان از جدیدترین کامپیوترهای 2 در 1 سری Transformer مبتنی بر ویندوز 10 پرده برداشت که از شباهت زیادی به سرفس های مایکروسافت برخوردار هستند. سری جدید سه مدل ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۸

ایسوس لحظاتی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان از جدیدترین کامپیوترهای 2 در 1 سری Transformer مبتنی بر ویندوز 10 پرده برداشت که از شباهت زیادی به سرفس های مایکروسافت برخوردار هستند. سری جدید سه مدل تازه را شامل می شود که Transformer 3 Pro پیشرفته ترین، Transformer 3 مدل میانی و در نهایت Mini کوچک و سبک ترین دستگاه است.

هر دو مدل Transformer 3 و نسخه ی Pro به نمایشگر 12.6 اینچی با رزولوشن 2880 در 1920 و تراکم 275 پیکسل در هر اینچ مجهز هستند و از دیگر خصوصیات مشترک آنها می توان به درگاه های USB Type-C، Thunderbolt 3، USB 3.0، HDMI و اسپیکرهای Harmon Kardon اشاره کرد.

هر دو کامپیوتر هیبریدی در رنگ های طلایی و خاکستری ساخته شده اند و علاوه بر این از لوازم جانبی ایسوس مثل قلم استایلوس، داک یونیورسال و ROG XG Station 2 پشتیبانی می کنند که انجام عملکردهای یک کامپیوتر دسکتاپ (از جمله واقعیت مجازی) را برای این تبلت های 2 در 1 امکان پذیر خواهد کرد.

مدل Transformer 3 Pro ضخامتی برابر 8.35 میلی متر دارد و یک پایه برای آن در نظر گرفته شده که می توانید آن را در بازه ای 170 درجه ای در زاویه ی مورد نظر خود قرار دهید، بدون اینکه محدودیتی از این نظر وجود داشته باشد. مدل Pro همچنین از یک کاور کیبورد مجهز به دکمه های چراغ دار بهره می برد که ارتفاع دکمه های آن به 1.4 میلی متر می رسد و این موضوع تجربه ی تایپ با این تبلت هیبریدی را به نوت بوک ها نزدیک خواهد کرد.

این محصول ضمناً به پردازنده ی Core i7 مجهز است و از دیگر خصوصیات آن می توان به 16 گیگابایت حافظه ی رم از نوع 2133MHz، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت بدنه، دوربین جلو برای سلفی و مکالمه ی ویدیویی و تا 1 ترابایت حافظه ی SSD مبتنی بر PCIe x4 اشاره کرد.

Transformer 3 نیز با وجود اندازه ی نمایشگر برابر با مدل Pro از برادر بزرگتر خود با ضخامت 6.9 میلی متر و وزن 695 گرم باریک و سبک تر به حساب می آید. اما در عوض پایه ی این مدل تنها در 2 زاویه قرار می گیرد و به اندازه ی مدل دیگر انعطاف پذیر نیست. سازنده ضمناً برای این مدل نیز یک کیبورد موسوم به Transformer Sleeve Keyboard با دکمه های 1.4 میلی متری در نظر گرفته و آن را در 4 رنگ کهربایی، خاکستری، ذغالی و سفید عرضه می کند که با تنوع رنگهای کاور کیبورد مدل Pro یکسان است.

اما اگر این دو مدل را بیش از اندازه زمخت می دانید، Transformer Mini برای شما ساخته شده است، محصولی مجهز به نمایشگر 10.1 اینچی با ضخامت 8.2 میلی متر و 790 گرم وزن که البته در صورت جدا کردن کیبورد به 530 گرم کاهش خواهد یافت. ارتفاع دکمه های این کیبورد کوتاه تر است اما در عوض محلی برای قرار دادن دست کاربر روی آن در نظر گرفته شده است. این تبلت همچنین برخلاف مدل میانی به یک پایه با قابلیت تنظیم زاویه بدون محدودیت مجهز است.

t102-gray-10-1 t102-02-1 t102-multicolors-1

سازنده برای مدل مینی تنوع رنگ بیشتری را در نظر گرفته که خاکستری، سفید، سبز، طلایی و کهربایی را شامل می شود و از امکانات نرم افزاری دستگاه نیز می توان به ZenSync برای همگام سازی این محصول با تلفن های هوشمند اشاره کرد. در نهایت از شما دعوت می کنیم تصاویری از مراسم رونمایی ایسوس را مشاهده نمایید، ضمناً لازم به ذکر است که سازنده در حال حاضر زمان دقیق عرضه و قیمت محصولات جدید خود را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    کاش یکم نو آوری به خرج میداد. کیبرد و استندش که کپی کامل از سرفیس کرده.

  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    مشخصات آخری رو هم کاش می نوشتید. این از همه بهتره.

  • yas
    yas | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    مدل آخری عالی بود با اون مشخصات و قیمت طراحیشم مثل گوشیهای سامسونگ کرده

مطالب پیشنهادی