ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت آتاری گجت های هوشمند خانگی خواهد ساخت

آتاری امروز اعلام کرد که همکاری اش را با شرکتی فرانسوی به نام «Sigfox» آغاز کرده تا در آینده نزدیک، ابزارهای هوشمند خانگی را به فروش برساند و به همین ترتیب، از طریق گجت های مرتبط ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

آتاری امروز اعلام کرد که همکاری اش را با شرکتی فرانسوی به نام «Sigfox» آغاز کرده تا در آینده نزدیک، ابزارهای هوشمند خانگی را به فروش برساند و به همین ترتیب، از طریق گجت های مرتبط با اینترنت اشیا به بازار سخت افزار برگردد.

این دو شرکت با همکاری هم، تصمیم دارند پروسه توسعه ابزارهای هوشمند را در سال جاری آغاز نمایند اما هنوز مشخص نیست که چه زمان می توان شاهد عرضه نهایی چنین گجت هایی از سوی این برند نوستالژیک بود.

شاید در نگاه اول تعجب برانگیز باشد که چرا یک شرکت با سابقه که سازنده بازی های کامپیوتری است، تصمیم دارد به ساخت گجت های هوشمند خانگی روی بیاورد، اما به مسئله که با دقت بیشتری نگاه کنیم، می بینیم که خود آتاری، بخش اندکی از توسعه را بر عهده داشته و بیشتر امور از سوی شریکت فرانسوی پیگیری خواهد شد. اما در نهایت محصولات مورد بحث تحت برند آتاری به فروش خواهند رسید.

گفته می شود این ابزارهای مرتبط با اینترنت اشیا، هماهنگی کاملی با شبکه وایرلس شرکت Sigfox خواهند داشت و قرار نیست به شکل مستقیم و مستقل، به اینترنت متصل شوند.

شبکه طراحی شده توسط Sigfox معمولاً اطلاعاتی بسیار اندکی را جا به جا می کند و بر همین اساس شاید در آینده شاهد معرفی محصولاتی باشیم که قرار نباشد اطلاعات گسترده ای را با اینترنت در میان بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی