ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمازون سرمایه گذاری هایش را در هند به ۵ میلیارد دلار رساند

این روزها جمعیت کاربران آنلاین هند افزایش یافته و بر همین اساس، علاقه به خریدهای آنلاین نیز در این کشور بیشتر شده است. بر همین اساس آمازون امروز خبر داد که سه میلیارد دلار دیگر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

این روزها جمعیت کاربران آنلاین هند افزایش یافته و بر همین اساس، علاقه به خریدهای آنلاین نیز در این کشور بیشتر شده است. بر همین اساس آمازون امروز خبر داد که سه میلیارد دلار دیگر در هند سرمایه گذاری می کند و به این صورت، جمع مبلغی که تا کنون در این کشور سرمایه گذاری کرده را به ۵ میلیارد دلار رساند.

موسسه «مورگان استنلی» به تازگی گمانه زنی کرده بود که نرخ رشد تجارت الکترونیک در کشور هند با سرعت زیادی در حال افزایش است و جمع ارزش این بازار در سال ۲۰۲۰ به ۱۱۹ میلیارد دلار خواهد رسید. مدیر عامل آمازون، جف بزوس نیز بیان کرده است که حضور شرکتش در هند، روندی کاملاً مطلوب داشته و حتی از خوش بینانه ترین پیش بینی ها نیز برتری گرفته است.

آمازون این خبر را در واشتنگن و طی رویدادی با حضور «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند اعلام کرد. جف بزوس همچنین خاطر نشان نمود که آمازون پایگاهی برای مدیریت سرویس های تحت وب در حیدرآباد هند تاسیس خواهد کرد؛ دقیقاً همان مکانی که اپل هم تصمیم دارد یک مرکز تحقیقاتی تاسیس کند.

جف بزوس در همین رابطه گفت: «ما در حال حاضر بیش از ۴۵ هزار موقعیت شغلی در هند ایجاد کرده ایم و پتانسیل های بسیاری در اقتصاد هند می بینیم.»

پس از حضور آمازون در هند، فروشگاه های مجازی بزرگ محلی نظیر Flipkart و Snapdeal با مشکلات مالی مواجه گشته و قادر به جذب سرمایه جدید نبوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی