ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خدمات اپل
تکنولوژی

اپل خود را برای «دوران پس از آیفون» آماده می‌کند

اپل بی سر و صدا در حال پیاده سازی تغییراتی در سطوح مدیریتی است و خود را برای «دوران پس از آیفون» آماده می کند. هدف از اینکار کاهش اتکا به آیفون ها است که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۱

اپل بی سر و صدا در حال پیاده سازی تغییراتی در سطوح مدیریتی است و خود را برای «دوران پس از آیفون» آماده می کند. هدف از اینکار کاهش اتکا به آیفون ها است که در سال جاری فروشی کمتر از حد انتظار داشته اند.

طی این تغییرات Deirdre O’Brien۷، مدیر منابع انسانی جایگزین Angela Ahrendts، مدیر خرده فروشی شرکت شده است. Bill Stasior، مدیر اجرایی واحد سیری از سمتش برکنار شده و از طرف دیگر Bill Stasior، سرپرست بخش هوش مصنوعی به تیم مدیران اجرایی کمپانی اضافه می شود. در حالی که خبرهایی از پیوستن آمازون به کمپانی های خودروساز منتشر شده اپل ۲۰۰ نفر از کارکنان بخش ماشین خودران را تعدیل کرده است. خدمات اپلکمپانی کوپرتینویی قصد دارد طی سال آینده ۵۰ میلیارد دلار از کل درآمدش را از طریق بخش خدمات به دست آورد. این هدف چندان دور از دسترس نیست چرا که این بخش در سه ماهه مالی گذشته به درآمد بی سابقه ۱۰.۷۵ میلیارد دلاری دست پیدا کرده است. حوزه خدمات این شرکت شامل سرویس های اپ استور، اپل پَی، اپل کِر، آی‌تونز، موزیک و غیره است.

اپل می خواهد مشترکان بخش خدمات را به ۵۰۰ میلیون نفر برساند

مورگان استنلی هم چشم انداز درخشانی را برای بخش خدمات اپل پیش بینی کرده و از احتمال رشد ۶۰ درصدی این حوزه طی پنج سال آینده خبر داده است. یکی از راهکارهای کوپرتینویی ها برای افزایش درآمد ارائه سرویس خبری با هزینه اشتراک ماهیانه ۱۰ دلاری است. تعداد مشترکان پولی اپل فعلا ۳۶۰ میلیون نفر است و کمپانی با افزایش کیفیت و کمیت سرویس ها در پی افزایش این تعداد به ۵۰۰ ملیون نفر تا سال آینده است.

یکی دیگر از راهکارهای کاهش اتکا به آیفون توسعه محصولات دیگر است. سال گذشته کمپانی آمریکایی بودجه بخش تحقیق و توسعه را با افزایش قابل توجه ۲۳ درصدی به ۱۴.۲۴ میلیارد دلار رساند. این مساله باعث تقویت شایعات قبلی در مورد احتمال عرضه عینک واقعیت افزوده در سال ۲۰۲۰ شد. پیش تر برخی از تحلیلگران فناوری هم مدعی بودند که در صورت عرضه عینک واقعیت افزوده اپل به موفقیتی بزرگتر از آیفون دست پیدا می کند.

 

تماشا کنید: تبلیغ جدید اپل حالت پرتره آیفون‌های 2018 را به تصویر می‌کشد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Omid
    Omid | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

    اپل واقعا پشتش مغز های بزرگی هست و هواسشون به همه چی هست .

  • molavy
    molavy | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

    دنیا هم خودش رو برای دنیای پسا اپل آماده میکنه

    • Mehdi_Ataee
      Mehdi_Ataee | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

      نمی دونم این نگاه کینه ای و حذفی تو فرهنگ ما از کجا میاد؟ چه اهمیت داره که ما اپل رو چطور قضاوت می کنیم، مهم اینه که حضور اپل در بازار فناوری رقابتی رو بوجود آورده که حاصلش نوآوری های زیادی که امروز به نفع همه ی کاربراست. حتی کاربرهای PC و Android.

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

      ازقیمت گوشت ومرغ وکاهو هم بگو،،مانمیتونیم گوشت بخریم بعدتوازبدی اپل میگی؟؟واقعاهرچی سرمون بیادحقمونه بااین نوطرزفکرها...

مطالب پیشنهادی