ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیانوژن 13.1 ارائه شد؛ امکانات مایکروسافت به موبایل وان پلاس وان می آیند

نسخه 13.1 سیستم عامل سیانوژن برای کاربران تلفن همراه وان پلاس وان ارائه گردید و این نسخه به اصطلاح آماده برای «MOD» است؛ بدان معنا که شرکت سازنده می تواند بخش هایی از این پلتفرم مبتنی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

نسخه 13.1 سیستم عامل سیانوژن برای کاربران تلفن همراه وان پلاس وان ارائه گردید و این نسخه به اصطلاح آماده برای «MOD» است؛ بدان معنا که شرکت سازنده می تواند بخش هایی از این پلتفرم مبتنی بر اندروید را که قبلا برایش امکان پذیر نبوده دستکاری نماید.

در واقع نسخه 13.1 بیشتر «mod» یا امکاناتی را در بر می گیرد که سیانوژن در ماه فوریه معرفی کرده بود و عموما هم قابلیت ها و امکانات مایکروسافت را به بخش های مختلف این نرم افزار می افزاید.

برای نمونه، کاربران وان پلاس وان از این پس می توانند مستقیما از طریق اپلیکیشن Phone موبایل خود یک تماس اسکایپ را برقرار نمایند و با استفاده از OneNote در داخل اپلیکیشن های Email و Phone یادداشت برداری کنند.

کاربرانی که در آمریکا زندگی می کنند نیز به لطف آپدیت جدید قادر خواهند بود با استفاده از نسخه ویژه وان پلاس وان کورتانا بدون نیاز به استفاده از دست و صرفا با فرمان صوتی از خود سلفی بگیرند.

همچنین می توان در صورت تمایل با استفاده از این دستیار دیجیتالی برای خود یادآور یا ریماندر تنظیم نمود و بدون قفل گشایی دستگاه هم امکان دسترسی آن به جدول زمانی فعالیت های پیش رو را فراهم آورد.

مایکروسافت همچنین برآن شده تا تکنولوژی Hyperlapse خود را هم به موبایل وان پلاس وان بیاورد و امکان ضبط تایم لپس های ثابت را برای اپلیکیشن دوربین آن فراهم نماید.

اما تنها تغییر ایجاد شده در این آپدیت که به مایکروسافت ارتباطی پیدا نمی کند، امکان مشاهده توئیت ها درست از روی لاک اسکرین است. البته اگر نگران هستید که به لطف این تغییر دیگران بتوانند توئیت های شما را مشاهده نمایند باید بگوییم که می توان به صورت دستی و از بخش تنظیمات این قابلیت را هم برای کورتانا و هم توئیتر فعال نمود. لذا اگر ترجیح می دهید از طریق لاک اسکرین به آنها دسترسی نداشته باشید تنها کافی است که آن را در وضعیت آف یا غیر فعال قرار دهید.

در ادامه این مطلب می توانید ویدئویی از تغییرات جدید را در نسخه تازه سیانوژن مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی