ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه آیفون ۷ اپل
تکنولوژی

مشکلات فنی منجر به حذف دوربین دوگانه از آیفون ۷ پلاس شده اند [شایعه]

تا به امروز چندین بار گفته شده که اپل قصد دارد در آیفون 7 پلاس خود -که ممکن است iPhone 7 Pro نیز نامیده شود- از دوربین دوگانه بهره بگیرد. اما اخیراً پستی جدید در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تا به امروز چندین بار گفته شده که اپل قصد دارد در آیفون 7 پلاس خود -که ممکن است iPhone 7 Pro نیز نامیده شود- از دوربین دوگانه بهره بگیرد. اما اخیراً پستی جدید در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که بنابر آن احتمال داده می شود اهالی کوپرتینو به دلیل مشکلات فنی، تصمیم گرفته باشند تا از خیر دوربین دوگانه برای آیفون امسال بگذرند.

تا به امروز بسیاری انتظار داشتند که آیفون 7 پلاس از دو سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی اش بهره مند باشد و به لطف آنها ویژگی زوم اپتیکال را نیز در اختیار کاربران بگذارد. اکثر رندرها، شماتیک ها و دیگر تصاویر لو رفته از موبایل مذکور هم، دوربینی دوگانه را به نمایش می گذاشتند. اما منابع داخلی کمپانی فاکسکان که مسئولیت انتشار این خبر در Weibo را برعهده داشته اند می گویند دوربین دوگانه، دیگر یکی از گزینه های روی میز اپل نیست.

اگر آیفون 7 پلاس واقعاً از دوربین دوگانه بهره مند نباشد، احتمالاً اسمارت فون جدید ساکنین کوپرتینو آنطور که باید و شاید قابلیت های جدیدی را با خود به همراه نخواهد داشت که بتواند از طریق آنها مخاطبان را به نسبت به خرید خود مجاب سازد.

با این همه، اپل ظاهراً از موفقیت موبایل های آتی اش مطمئن است و 72 الی 78 میلیون واحد از آیفون 7 را برای سال جاری میلادی سفارش داده است؛ رقمی به مراتب بیشتر از آنچه تحلیلگران پیش بینی می کنند. در هر صورت، هنوز نمی توان از صحت خبر اخیر مطمئن بود و شاید ساکنین کوپرتینو در نهایت از دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس استفاده کنند و لذا می بایست منتظر ماند تا گذر زمان واقعیت را روشن سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • بابک
    بابک | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

    اغا دعوا نکنین از بحث اصلی دور شدید ، اصل ماجرا اینه اپل به گرد پای هواوی هم نرسید . خخخخخخ

  • محمد
    محمد | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

    آقا ما نمیدونیم اصن تو کل دنیا و یوتیوب و مهمتر از همه سایت های معتبر معیار دیسپلی میت همه و همه دارند میگند صفحه ی جی ۵ مشکل داره آقا شما برو دو تا رو بزار کنار هم متوجه مشکل رنگ میشی در ضمن آمولد از بی خود ترین صفحه ها بود ولی فعلا بر اساس معیار کلوین و بررسی های مختلف روی حالت بیسیک دقیق ترین رنگو تا به این تاریخ داشته کنتراستشم که بی نهایته.صفحه جی ۵ افتضاح نیست ولی به گرد پای سوپر آمولد و سوپر ال سی دی های فعلی نمیرسه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی