ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت لایک کردن ویدیوهای 360 درجه فیسبوک در محیط واقعیت مجازی فراهم شد

شرکت آکیلس، کمپانی تحت تملک فیسبوک، امروز از قابلیت واکنش نشان دادن نسبت به ویدیوهای 360 درجه در هدست Gear VR خبر داد. حالا، زمانی که مشغول تماشای ویدیوهای 360 درجه فیسبوک از طریق هدست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

شرکت آکیلس، کمپانی تحت تملک فیسبوک، امروز از قابلیت واکنش نشان دادن نسبت به ویدیوهای 360 درجه در هدست Gear VR خبر داد. حالا، زمانی که مشغول تماشای ویدیوهای 360 درجه فیسبوک از طریق هدست سامسونگ هستید، می توانید از میان واکنش های استاندارد این شبکه اجتماعی یکی را انتخاب کنید که شامل لایک کردن یا 5 اموجی با حالات چهره مختلف است.

حین تماشای ویدیو، مسلما واکنش دیگران را هم می توانید تماشا کنید که در حالتی غوطه ور در اطراف قرار گرفته اند. در ماه مارس بود که دارندگان Gear VR برای اولین بار قادر شدند تا از طریق هدست وارد اکانت های فیسبوک خودشان بشوند و حالا با سرعتی قابل قبول، شبکه اجتماعی نام برده در حال تبدیل شدن به مدرن ترین پلتفرم ممکن است.

طی چند هفته پیش رو نیز قابلیتی مشابه برای واکنش نشان دادن به تصاویر 360 درجه هم اضافه خواهد شد تا کاربران بتوانند تجربه ای کامل تر دریافت کنند.

واکنش نشان دادن به ویدیوها تنها شروع کار است و فیسبوک مسیری طولانی در پیش دارد تا به طور کامل در محیط واقعیت مجازی قابل مشاهده و تعامل باشد. این کمپانی به همراه آکیلس سعی دارند کم کم، ویژگی های پرطرفدار را به پلتفرم هایی نظیر Gear VR آورند و مردم را به استفاده از واقعیت مجازی ترغیب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی