ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید مارشملو برای موبایل های ایسوس
تکنولوژی

ایسوس اندروید مارشملو را برای ذن فون زوم و سلفی منتشر می کند

شرکت ایسوس از آن دست کمپانی هایی است که سرعت چندانی در ارائه به روز رسانی برای موبایل ها و تبلت هایش ندارد. در شرایطی که شرکت هایی چون ال جی، سامسونگ و حتی اچ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

شرکت ایسوس از آن دست کمپانی هایی است که سرعت چندانی در ارائه به روز رسانی برای موبایل ها و تبلت هایش ندارد. در شرایطی که شرکت هایی چون ال جی، سامسونگ و حتی اچ تی سی تقریباً تمام محصولات رده بالای خود را تحت پوشش نسخه 6 اندروید قرار داده اند، شرکت تایوانی تنها دو مدل ذن فون مکس و ذن فون لیزر را به این نسخه مجهز ساخته است. حالا خبر می رسد که ایسوس قصد دارد به زودی دو تلفن هوشمند دیگر، شامل مدل های Zoom و Selfie را نیز به اندروید مارشملو آپدیت نماید.

این خبر به تازگی در تالار گفتگوی اختصاصی ZenTalk و با انتشار یک فایل «changelog» مربوط به سیستم عامل دو موبایل مذکور مطرح شده است. به نظر می آید تنها تغییر عمده اندروید مارشملو برای این موبایل ها، حذف برخی از نرم افزارهای پیش فرض قبلی خواهد بود. اپلیکیشن های Backup، Google Play،  Books Games، Newsstand، ZenFlash و Google Plus شامل این فهرست می شوند.

ضمن این که در صورت انجام «Factory reset» باعث می شود که دیگر شاهد حضور عناوینی چون Asus Email، Asus Calendar، Asus Messaging، Asus Browser و Asus Music هم نباشیم. در عوض کاربران می توانند به سرویس های مشابهی که توسط گوگل ارائه می شود مراجعه نمایند.

فهرست نرم افزارهای اضافه (bloatware) حذف شده در مدل سلفی از این هم طولانی تر شامل مواردی همچون Mirror ،Omlet و Dr. Eye می شود.

از قابلیت هایی که با ارتقا به نسخه 6 اندروید در دسترس کاربران تلفن های هوشمند مذکور قرار می گیرد، می توان به Now on Tap، Doze mode و مدیریت باتری بهینه تر اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی