ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت پتنت نمایشگر دوگانه در تلفن های هوشمند از سوی سامسونگ

اخیراً درخواستی از سوی سامسونگ برای ثبت یک پتنت در دفتر ثبت علائم تجاری و پتنت ایالات متحده به فضای مجازی راه یافته که خبر از تفکر سامسونگ در مورد توسعه موبایل هایی با نمایشگر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

اخیراً درخواستی از سوی سامسونگ برای ثبت یک پتنت در دفتر ثبت علائم تجاری و پتنت ایالات متحده به فضای مجازی راه یافته که خبر از تفکر سامسونگ در مورد توسعه موبایل هایی با نمایشگر دوگانه می دهد.

این درخواست در سال ۲۰۱۲ ثبت شده و در آن دستگاهی نشان داده می شود که در صورت باز کردن آن، کاربر با دو نمایشگر رو به رو می گردد. البته در بین این دو نمایشگر، یک شکاف وجود دارد و استفاده از آن برای تماشای محتوای ویدیوی، ایده چندان جذابی نخواهد بود.

بیشتر به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم داشته این موبایل را جایگزینی بداند برای نوت بوک هایی که دانش آموزان با خود حمل می کنند و توسط قلم S Pen، ویژگی هایی بیشتر از یک موبایل ساده را با دو نمایشگر در اختیارشان قرار دهد.

اگر به تصویر دقت کنید، می بینید که بخش فوقانی صرفاً یک نمایشگر است در حالی که در بخش پایینی، پورت های ورودی دیده می شوند و گویا سامسونگ تصمیم دارد سنسورهای بیشتری را در این قسمت جای دهد. اینطور که در توضیحات پتنت مورد بحث گفته شده، نمایشگر دوم یا بخش پایینی دارای ورودی، سنسورها، شارژ بی سیم، سیستم آنتن دهی و سایر قطعات خواهد بود.

در توضیحات پتنت گفته شده که این محصول برخی از ویژگی های پایش سلامتی را نیز به همراه خواهد داشت. حال این قابلیت شاید سنجش ضربان قلب یا پایش فشار خون، حرارت بدن یا قند خون باشد.

سامسونگ در نوامبر سال گذشته حق امتیاز این پتنت را کسب کرده اما این موضوع نمی تواند گواهی باشد بر ساخته شدن ابزاری مشابه از سوی این شرکت در آینده ای دور یا نزدیک.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    چه بیخود

مطالب پیشنهادی