ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ها از عملکرد مساعد آیفون 6 اس و 6 اس پلاس در بازار موبایل های دست دوم حکایت دارند

به نظر می رسد که آیفون های 6 اس و 6 اس پلاس کماکان جایگاه خاصی در دل مخاطبان دارند و حتی با وجود آنکه دیگر زمان زیادی تا معرفی آیفون 7 از سوی اهالی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

به نظر می رسد که آیفون های 6 اس و 6 اس پلاس کماکان جایگاه خاصی در دل مخاطبان دارند و حتی با وجود آنکه دیگر زمان زیادی تا معرفی آیفون 7 از سوی اهالی کوپرتینو باقی نمانده، همچنان عملکردی موفقیت آمیز در بازار موبایل های بازفروخته شده از خود به جای می گذارند.

به گزارش جین مانستر (Gene Munster)، یکی از تحلیلگران موسسه Piper Jaffray، قیمت پرچمداران فعلی اپل تنها 22 درصد در بازار موبایل های دست دوم دچار کاهش قیمت می شود. به گفته مانستر، این مسئله نشان می دهد که تجارت موبایل های آیفون کماکان در شرایط مساعدی به سر می برد.

مضاف بر این، وی اعتقاد دارد که انتظارات نسبتاً کم تحلیلگران از فروش آیفون 7 احتمالاً به اپل اجازه خواهد داد تا به فروشی بیشتر از آنچه تخمین زده شده است دست یابد. مانستر خاطر نشان می کند که فروش آیفون 7 می تواند با فروش آیفون 6 برابری کند؛ با این حال وی اشاره نکرده که منظورش در رابطه با فروش بازه زمانی نخست عرضه آیفون 6 است یا فروش کل آن تا به امروز. اگر این موضوع صحت داشته باشد، اهالی کوپرتینو رشدی دو رقمی در فروش را طی نیمه نخست 2017 تجربه خواهند کرد.

این تحلیلگر خوشبین افزوده که نسل های چهارم، پنجم و ششم آیفون توانسته اند در عرض 12 هفته از زمان عرضه، عملکردی بهتر از میانگین 14 درصدی شاخص «اس اند پی 500» داشته باشند. در همین حال و به شکلی اتفاقی، وی ادعا می کند که تا عرضه آیفون 7 هم کمتر از 12 هفته باقی مانده است.

ناگفته نماند که بنابر اطلاعات لو رفته و گزارش های موثق، پرچمدار جدید ساکنین کوپرتینو دچار تغییرات چندان شگرفی نسبت به فرمول مورد استفاده در نسل ششم آیفون نخواهد شد. با این همه گفته می شود اپل تکنولوژی های برترش را برای پرچمدار سال 2017 خود نگه داشته که احتمالاً طراحی متفاوتی با سابق داشته و علاوه بر بهره گیری از شیشه در پشت، به نمایشگر OLED خمیده مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی