ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

فیسبوک مسنجر حالا در آیفون 6S از 3D Touch پشتیبانی می کند

پس از به کارگیری قابلیت 3D Touch برای اپلیکیشن اصلی فیسبوک که با آن می توانستید بدون نیاز به باز کردن اپ، نوتیفیکیشن ها و تغییرات آن را بررسی کنید، تیم فیسبوک امروز قابلیت مشابهی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

پس از به کارگیری قابلیت 3D Touch برای اپلیکیشن اصلی فیسبوک که با آن می توانستید بدون نیاز به باز کردن اپ، نوتیفیکیشن ها و تغییرات آن را بررسی کنید، تیم فیسبوک امروز قابلیت مشابهی را به اپلیکیشن پیام رسان پرطرفدار خود یعنی مسنجر هم اضافه کرده است.

مسنجر از این پس با بهره گیری از مزیت نمایشگر حساس به فشار آیفون 6S می تواند پیش نمایشی از مکالمات، عکس ها، گیف ها، ویدئوها، استیکرها و موارد دیگر را به نمایش شما درآورد.

شاید چون این قابلیت اپلیکیشن را به طور کامل باز نمی کند، انتظار داشته باشید که در صورت مشاهده پیش نمایش مکالمات تیک "خوانده شده" برای طرف مقابل شما در مکالمه ظاهر نشود. ولی متأسفانه این گونه نیست و حتی اگر نگاهی گذری با 3D Touch به محتوای مکالمات داشته باشید، طرف مقابل از خوانده شدن پیامش توسط شما آگاه خواهد شد.

مثل تمام استفاده های دیگر از 3D Touch که تا کنون دیده ایم، این قابلیت هم تأثیری بر نحوه استفاده شما از مسنجر نخواهد گذاشت. اگرچه قابلیت یادشده چیز چندان جدید و فوق العاده ای نیست، اما حداقل می تواند در سرعت کارتان با اپلیکیشن مسنجر به میزان زیادی موثر واقع شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی