ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روزرسانی جدید فیسبوک لایو، امکان مخفی کردن بازخوردها و کامنت های آزاردهنده را فراهم می کند

فیسبوک برنامه دارد تا به روزرسانی های جدیدی برای سرویس استریم ویدیوی Live خود عرضه کرده و جدا از بهبود تجربه کاربری، به دارندگان اپلیکیشن کمک کند تا بازخوردها و کامنت های آزاردهنده را مخفی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

فیسبوک برنامه دارد تا به روزرسانی های جدیدی برای سرویس استریم ویدیوی Live خود عرضه کرده و جدا از بهبود تجربه کاربری، به دارندگان اپلیکیشن کمک کند تا بازخوردها و کامنت های آزاردهنده را مخفی نمایند. پیش از هر چیز، با تغییراتی که بزودی اعمال خواهد، استریمرها می توانند در حالت تمام صفحه یا Full Screen ویدیوی خود را استریم کنند که فضای بیشتری برای نمایش محتوی به دیگر کاربران در اختیار آنها می گذارد.

در سیستم عامل iOS، استریمرها می توانند ویدیوی خود را در حالت های «پرتره» یا «دورنما» مخابره کننده اما این قابلیت به طرز عجیبی در نسخه اندروید به حالت پرتره محدود شده است؛ در هر حال، قابلیت استریم تمام صفحه در تاریخ نامشخصی طی تابستان امسال به اپلیکیشن Live افزوده خواهد شد.

گذشته از این، کاربران و ناشران حالا می توانند لایو استریم هایی تا مدت 4 ساعت را در اختیار مخاطبان بگذارند. فیسبوک گفته که این به روزرسانی، پاسخی به آن دسته از کاربران و ناشرانی است که به دنبال استریم ویدیوهای زنده طولانی تر بوده اند.

در نهایت و مهم تر از هر چیز دیگر، هم استریمرها و هم بازدیدکنندگان از این پس می توانند بازخوردها و نظرات را در ویدیوهای زنده مخفی کنند. اگرچه این امکانات، جز گزینه هایی به حساب می آیند که این سرویس استریم ویدیو را سرگرم کننده تر می سازند، اما در چند وقت اخیر بسیاری از کاربران نسبت به فعالیت ترول ها و کامنت های آزاردهنده آنها شکایت کرده اند. ناگفته نماند که به روز رسانی مورد بحث از امروز به دست عده ای محدود از کاربران رسیده و طی هفته های آتی به صورت گسترده تر روی iOS و اندروید عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی