ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویکی لیکس هزاران ایمیل متعلق به کمیسیون دمکرات های آمریکا را منتشر کرد

در حالی که تنها دو هفته به نامزدی رسمی هیلاری کلینتون به عنوان کاندیدای دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، ویکی لیکس بالغ بر 19 هزار ایمیل را منتشر کرده و مدعی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

در حالی که تنها دو هفته به نامزدی رسمی هیلاری کلینتون به عنوان کاندیدای دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، ویکی لیکس بالغ بر 19 هزار ایمیل را منتشر کرده و مدعی گردیده که این ایمیل ها از جانب هفت شخصیت مطرح کمیته ملی دمکرات ها به دست آمده اند. در میان انبوهی از این نامه های الکترونیکی، می توان صدها پیام را مشاهده کرد که حاوی اطلاعات شخصی این هفت نفر هستند و به شخص هیلاری کلینتون ارتباط می یابند.

ویکی لیکس انتشار این اسناد تازه را از طریق توئیتی با هشتگ های Hillary2016 # و feelthebern# به مخاطبانش خبر داد. اسناد منتشر شده حاوی 19252 ایمیل با 8034 ضمیمه هستند که بخش اعظمی از آنها نیز توسط لوئیس میراندا مدیر کمیته ملی دمکرات ها ارسال شده اند.

این پیام ها بازه زمانی ژانویه 2015 تا می 2016 را در بر می گیرند و ایمیل ها البته موضوعات متنوعی را پوشش می دهند و بسیاری از آنها تاییدیه های پرداخت کمک های مالی هستند که از سوی اعضای حزب صورت گرفته اند و علاوه بر این موارد دیگری نظیر نام کامل، آدرس ایمیل، شماره موبایل و حتی شماره پاسپورت و شماره بیمه آنها را هم در بر می گیرند.

سایت Gizmodo اعلام کرده در برخی موارد حتی اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری نیز در بین داده های منتشر شده مشاهده می گردد.

محض اطلاع شما باید بگوییم که جدیدترین ایمیل های مرتبط با خانم کلینتون که توسط ویکی لیکس منتشر شد چندی پیش از سوی وزارت امور خارجه آمریکا در دسترس عموم قرار گرفت، اما این بار ظاهرا آسیب پذیری موجود در شبکه کمیسیون ملی دمکرات ها باعث این مساله شده است.

این نهاد در ماه ژوئن اعلام کرد که هکرهای روسی به سرورهای آن نفوذ کرده و به ایمیل ها و لاگ مربوط به گفتگوهای صورت گرفته تا سال 2015 دسترسی یافته اند. چندی بعد هم یک هکر روسی به نام Guccifer 2.0 مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت. البته در مورد اخیر، کمیسیون دمکرات های آمریکا لو رفتن اطلاعات مالی اعضای حزب را نفی کرده ، با این همه سایت Gawker دست به انتشار اسناد یاد شده زده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امین فرج زاده
    امین فرج زاده | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    این ویکی واقعا کارش درسته مطلب های باحالی رو افشا میکنه

مطالب پیشنهادی