ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی سامسونگ از سه ماهه دوم 2016؛ خانواده گلکسی اس 7 سودی کلان عاید کره ای ها کرد

کمپانی سامسونگ به تازگی گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال 2016 میلادی را منتشر نموده و اعلام کرده همانطور که انتظار می رفت، توانسته به سود عملیاتی 8.14 تریلیون وونی (معادل 7.2 میلیارد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

کمپانی سامسونگ به تازگی گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال 2016 میلادی را منتشر نموده و اعلام کرده همانطور که انتظار می رفت، توانسته به سود عملیاتی 8.14 تریلیون وونی (معادل 7.2 میلیارد دلار) دست پیدا کند که بیشترین رقم در دو سال اخیر به حساب می آید.

این کمپانی کره ای در گزارش مالی خود افزوده که طی سه ماهه دوم سال 2016، نرخ درآمدی معادل 50.95 تریلیون وون (یا 45 میلیارد دلار) کسب نموده که 2.40 تریلیون وون نسبت به همین بازه در سال گذشته میلادی بیشتر است. سامسونگ دلیل افزایش چشمگیر درآمدش را ناشی از فروش قدرتمند گلکسی اس 7 و اس 7 اج می داند و می گوید که در کنار پرچمدارانش، موبایل های میان رده و اقتصادی مانند گلکسی A و گلکسی J نیز سود قابل توجهی با خود به همراه آورده اند.

به گفته تحلیلگران، کمپانی کره ای سامسونگ موفق شده در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، 78 میلیون واحد از اسمارت فون هایش را به بازار عرضه کند که رقم قابل توجهی محسوب می شود. ضمناً روز گذشته بود که گفته شد سامسونگ احتمالاً تا پایان سال 2016، نزدیک به 350 میلیون واحد از دیوایس هایش را روانه بازار کند.

ناگفته نماند که واحد موبایل کمپانی کره ای، برای دومین سه ماهه پیاپی، پردرآمدترین واحد آن بوده است. بخش موبایل سامسونگ توانسته به سود عملیاتی 4.32 تریلیون وون (2.8 میلیارد دلار) دست پیدا کند که تقریباً دو برابر سود عملیاتی آن طی همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی به شمار می رود.

سامسونگ می گوید که فروش قدرتمند موبایل های پرچمدارش را در نیمه دوم سال 2016 هم با عرضه «پرچمداری با نمایشگر بزرگ» ادامه خواهد داد. بدیهی است که کره ای ها در حال صحبت درباره فبلت گلکسی نوت 7 هستند و انتظار دارند سود کلانی از فروشش به دست آورند؛ اسمارت فونی که در دوم آگوست یا 12 مرداد ماه طی رویداد Unpacked معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • heydarii
    heydarii | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    Sumsung Galexsy S7 Edge is the Best ♡

  • younes nejati
    younes nejati | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    اس هفت سامسونگ از هر نظر کامل بوده و هست و بی دلیل نیست این فروش بالا

  • امینnew
    امینnew | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    اس 7 واقعا قدرتمند ظاهر شدند، سامسونگ تنها آندرویدی قدرتمند امسال بود از همه لحاظ

  • جواد
    جواد | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    Best Smartphone 2016
    ⬇️
    Galaxy S7  «Samsung»

مطالب پیشنهادی