ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ZTE با ایده های مردمی، تلفن همراه بعدی خود را می سازد

ZTE امروز اعلام کرد که قصد دارد با استفاده از ایده های مردمی، موبایل جدید خود ساخته و سال آینده روانه بازار کند. این پروژه که در حال حاضر CSX نام دارد، دستگاهی است ساخته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

ZTE امروز اعلام کرد که قصد دارد با استفاده از ایده های مردمی، موبایل جدید خود ساخته و سال آینده روانه بازار کند. این پروژه که در حال حاضر CSX نام دارد، دستگاهی است ساخته شده بر اساس بهترین ایده های مطرح شده توسط مردم.

موبایل جدید ZTE یک تلفن همراه خواهد بود اما لزوما یک تلفن هوشمند نیست. این یک خط جمله، تنها قانونی است که ZTE در رابطه با نوع ایده های مطرح شده اعلام کرده است: «دستگاه باید یک محصول همراه باشد، تکنولوژی به کار رفته در آن باید برای سال 2017 واقع گرایانه بوده و محصول نهایی از لحاظ قیمت برای عمده مردم قابل قبول باشد.»

پروژه CSX در دو مرحله مطرح شدن ایده ها و رای دادن به آن ها شکل خواهد گرفت. کسانی که بهترین ایده ها را مطرح کنند ممکن است جوایز نقدی دریافت کرده و یا حتی از برندگان خوش شانس سفر به CES 2017 در لاس وگاس باشند.

اگر ایده ای دارید می توانید از طریق این لینک آن ها را مطرح کنید. لازم به ذکر است که ZTE اولین تولیدکننده تلفن های هوشمند به حساب می آید که دست به چنین اقدامی زده است و شاید در آینده تولیدکنندگان بیشتری با این ایده به سراغ افکار عمومی بیایند.

در حال حاضر، ZTE چهارمین تولیدکننده بزرگ تلفن های همراه در ایالات متحده است و با دستگاه هایی نظیر Axon Pro که تصویر آن را در بالای مطلب می بینید، چه از لحاظ کارایی و چه از لحاظ قیمت بسیار عالی عمل کرده است.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی