ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Motor Hero؛ قهرمانی موتورهای بی سوار

تجربه های ساده همیشه آرامش بخش نیستند. گاهی اوقات عناوینی را می بینید که از قانون KISS پیروی کرده و بازیکن به راحتی با مکانیزم ها اخت می گیرد ولی با کمی پیشروی، متاسفانه این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تجربه های ساده همیشه آرامش بخش نیستند. گاهی اوقات عناوینی را می بینید که از قانون KISS پیروی کرده و بازیکن به راحتی با مکانیزم ها اخت می گیرد ولی با کمی پیشروی، متاسفانه این عصبانیت است که جای خود را به آرامش کاذب ابتدایی می دهد. با این وجود باز هم تجربه خود را تکرار می کنید. چون می خواهید نشان دهید که می توانید.

 Motor Hero از همین بازی هاست. استودیو سازنده توانسته با هوشمندی اش عنوانی را بسازد که چالش هایی لذت بخش را به مخاطب هدیه می دهد. ساده تر بگوییم؛ این ترکیب پارادوکس وار سادگی و سختی، موجب شده تا فرد به عصبانیت خود غلبه کرده و به تجربه بازی ادامه دهد. با و ما و معرفی این عنوان هیجان انگیز همراه باشید تا متوجه شوید که موتورها بدون سوار هم می توانند قهرمان باشند.

احتمالا ابتدای مقدمه که با KISS مواجه شدید، تعجب کردید.  اینجا KISS به Keep It Simple, Stupid یا همان اصلی سادگی اشاره دارد که بیان می کند اگر سیستم ها به دور از پیچیدگی بمانند، عملکرد بهتری خواهند داشت. معرفی Versus Run را فراموش کردید؟ آن جا هم به این مسئله پرداختیم.

motor hero!

همان طور که بالاتر غیر مستقیم گفتیم، استودیو Orangenose در مکانیزم های کنترل Motor Hero از این قانون پیروی کرده است. برای راندن موتورهای بی سوار تنها به دو دکمه نیاز دارید، حرکت رو به جلو با پدال سرعت و حرکت رو به عقب با پدال ترمز. المانی که در موفقیت Motor Hero نقش بسیار مهمی را ایفا کرده به طراحی محیط ها باز می گردد. طبیعتا تاکنون بازی های زیادی مشابه ساخته Orangenose دیده اید.

بنابراین ممکن است با نگاه اول بازی را پس بزنید. ولی این تنها ظاهر قضیه است. چون زمانی که وارد محیط گیم پلی شده و چالش های موجود را می بینید تازه به جذابیت بازی پی می برید. Motor Hero یک عنوان رکوردی است و باید با پرش روی شیب های گوناگون و تعادل موتور، بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید.

motor hero-mobile-game

فاصله بین هر شیب، ارتفاع هر کدام از ساختمان ها و شمایل آن ها متفاوت بوده و بازیکن بیشتر اوقات برای انجام حرکات نمایشی باید ریسک نماید. گفتیم حرکات نمایشی، اینجا با رکورد زدن نمی توانید پول به دست بیاورید. هر بار که یک حرکت نمایشی انجام دهید، ستاره ای دریافت می کنید. اگر مجموع ستاره ها به یک اندازه کافی برسند، موتوری آزاد می شود. خوشبختانه تعداد موتورها زیاد بوده و کنترل هر کدام از آن ها جذابیت های خود را دارند.

از دیدگاه بصری استودیو سازنده توانسته سربلند بیرون بیاید. پس زمینه ها متفاوت بوده و حضور قطرات باران با رود جاری باعث گشته تا بازیکن تجربه ای پویا تر داشته باشد. ولی نکته جالب تر این بخش را می توانیم به نام ریزبینی Orangenose بزنیم. بسته به شتابی که با موتور می گیرید، سرعت جریان آب هم تغییر می کند. در حقیقت تغییری صورت نمی گیرد، چون سرعت موتور افزایش یافته، بازیکن این گونه می بیند.

خبری از موسیقی نیست. تنها چیزی که می شنوید صدای موتور و ترکیب رعد و برق را رود خروشان است. برای سخن پایانی باید بگوییم Motor Hero از محبوب ترین عناوین ریسینگ آرکید به شمار می رود. شاید جالب باشد بدانید امتیاز این عنوان هم اکنون در آیتونز تقریبا پنج ستاره بوده و بسیاری از کاربرها از بازی راضی هستند. اگر دوست دارید بدانید ساخته Orangenose چرا به چنین محبوبیتی رسیده، کافیست تا هم اکنون Motor Hero را دانلود کنید.

Motor Hero!

Motor Hero!

سازنده: Orangenose قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 53.5 / 27 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی