ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی FIE Swordplay؛ شمشیرباز افسانه ای

سرانجام ما هم دیشب طعم استرس بازی های المپیک را چشیدیم. هیچ گاه فکر نمی کردیم ورزش شمشیربازی بتواند مخاطب های خود را میخکوب تلویزیون کرده و لحظه هایی را به وجود بیاورد که هیجانش ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

سرانجام ما هم دیشب طعم استرس بازی های المپیک را چشیدیم. هیچ گاه فکر نمی کردیم ورزش شمشیربازی بتواند مخاطب های خود را میخکوب تلویزیون کرده و لحظه هایی را به وجود بیاورد که هیجانش از هر چیزی بیشتر باشد. ولی چند ساعت پیش به واسطه شگفتی سازی یکی از ورزشکارهای ایرانی این اتفاق افتاد. شاید مجتبی عابدینی نتوانست مدالی به خانه بیاورد اما همین که نخستین بار ورزش شمشیربازی ایران را به چنین جایگاهی رساند خود ارزشمند است.

به همین مناسبت، تصمیم گرفتیم معرفی امروز را به بهترین شبیه ساز شمشیربازی اسمارت فون ها اختصاص دهیم. FIE Swordplay نه تنها نشان می دهد شمشیربازی پتانسیل های گوناگونی دارد، بلکه می تواند به واسطه گیم پلی فراموش نشدنی اش علاقه مندان را با این ورزش آشنا کند. اگر دوست دارید با یکی از بهترین و متفاوت ترین بازی های موبایل ورزشی آشنا شوید، معرفی امروز را از دست ندهید.

FIE Swordplay
یک ضربه به حریف = یک امتیاز؛ همه چیز شبیه سازی شده است. همچنین می توانید با دوستان خود هم رقابت های نفس گیر تری داشته باشید. مبارزات آنلاین FIE Swordplay جذابیت های خودش را دارد.

 اولین سوالی که پس از تجربه FIE Swordplay از خود پرسیدیم این بود چرا استودیوهای بازیسازی تاکنون به سمت چنین چیزی نرفته بودند. شبیه سازی ورزش شمشیربازی هیجان انگیز تر از چیزی است که فکر می کنید. همان طور که اشاره کردیم، FIE Swordplay سعی دارد تجربه ای واقعی از شمشیربازی را به بازیکن هدیه بدهد. بنابراین همه چیز باید حساب شده باشد.

جدا از قابلیت رفتن به سمت چپ و راست، می توانید سه حرکت گوناگون انجام دهید. با ضربه کوتاه ورزشکار همان جایی که قرار دارد با شمشیر حمله می کند. اگر آیکون ضربه بلند را لمس نمایید، مبارز خیز برداشته و فاصله دورتری را هدف می گیرد. دفاع هم که مشخص است، نه تنها حمله حریف را خنثی خواهد کرد بلکه یک فرصت چند صدم ثانیه می دهد تا بتوانید راه پیروزی را هموارتر کنید.

FIE Swordplay - game
بیش از ده استایل گوناگون مبارزه در بازی هست که با پیشروی می توانید آن ها را انتخاب نمایید. طبیعتا مبارزه با هر روش متفاوت خواهد بود. تمامی المان های گیم پلی بازی دست به دست هم داده تا تجربه FIE Swordplay هیچ گاه رنگ و بوی تکرار به خود نگیرد.

بزرگترین المان مثبت FIE Swordplay به همین بخش باز می گردد. با یک تجربه واقعی رو به رو هستید. بنابراین باید با زمان بندی مناسب و مشاهده رفتارهای حریف، سه حرکت موجود را انتخاب کنید. صادقانه بگوییم، اگر FIE Swordplay را با بازی های مبارزه ای یا فایتینگ مقایسه نماییم، از بسیاری از آن ها گیم پلی سرگرم کننده تری دارد. خوشبختانه جذابیت های FIE Swordplay تنها به مکانیزم های کنترل محدود نمی شوند.

مبارزات بازی از چندین کلاس تشکیل شده و هر بار باید با قوانین متفاوت حریف های خود را شکست دهید. اشتباه نکنید، گیم پلی همان است. فقط راه رسیدن به پیروزی متفاوت خواهد بود. این نکته را اضافه کنیم بخش کمپین FIE Swordplay وقت زیادی از شما را می گیرد که به واسطه گستردگی گیم پلی می تواند تا پایان احساس تازگی را زنده نگه دارد.

FIE Swordplay - mobile game
وارد هر شهری که می شوید، باید چندین مسابقه انجام دهید تا بتوانید به کشورهای دیگر سفر کنید. با پیروزی هم پول به دست آورده و قابلیت خرید تجهیزات بروزتر و قوی تر را خواهید داشت.

انیمیشن های حرکت و ضربه شخصیت ها فوق العاده هستند. با وجود حجم نه چندان بالایی که بازی دارد، استودیو سازنده توانسته از دیدگاه تکنیکی اثر خود را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کند. همین زیبایی دیداری را می توانید در بخش شنیداری هم احساس کنید.

صداگذاری شخصیت ها و اصطلاحات ورزشی که به کار گرفته می شود موجب خواهد شد تا هیجان بیشتری به بازیکن اهدا گردد. در مجموع باید بگوییم FIE Swordplay از آن دست عناوینی است که تجربه اش هر فردی را به وجد می آورد. چون چیزی نیست که پیش از این دیده باشید. یا اگر هم عنوانی مشابه را انجام داده باشید، FIE Swordplay باز جذاب تر از آن ها است.

نکته بسیار مهم: پس از نصب FIE Swordplay توجه داشته باشید که باید دیتای بازی را هم با حجمی حدود 30 مگابایت دانلود کنید. اگر می بینید بازی را اجرا کرده و با صفحه ای سیاه رو به رو هستید به همین مسئله باز می گردد. چون فایل دیتا را ندارید. توصیه می کنیم از این لینک برای دانلود دیتا استفاده نمایید.

FIE Swordplay

FIE Swordplay

سازنده: FIE قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.6 / 59 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    دانلود کردم وقتی میرم برنامه صفحه مشکی میشه دیگ چیزی بالا نمیاد دلیلش چیه؟

    • Mohammad soltany rad
      Mohammad soltany rad | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

      باید دیتاش رو دانلود کنی.۳۳ مگه.

    • Mohammad soltany rad
      Mohammad soltany rad | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

      دیتاش رو هم باید دانلود کنی

  • radi
    radi | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    آفرین به دیجیاتو که فرصت طلبی رو معنی کرد با این مقاله! تا دیدین مجتبی عابدینی تو شمشیربازی المپیک به یه جایی رسیده و اومده صدر اخبار، گفتین فوری یه مطلب مرتبط پیدا کنیم و بذاریم که بازدیدمون بره بالا! آفرین. ولی خداییش اینا رو میذارین ما راضی تریم تا وقتی مطلب پزشکی و بررسی ماشین و زیبای ایرانی مینویسین ? ? ?

مطالب پیشنهادی