ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین بروزرسانی وان درایو برای اندروید امکان پیش نمایش فایل های آفیس را فراهم می کند

مایکروسافت دقایقی پیش انتشار آخرین نسخه اپلیکیشن وان درایو برای دستگاه های اندرویدی را آغاز کرده است. این نسخه نسبت به نسخه های قبلی تفاوت چندانی ندارد، اما یک قابلیت کوچک اما بسیار کاربردی به آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

مایکروسافت دقایقی پیش انتشار آخرین نسخه اپلیکیشن وان درایو برای دستگاه های اندرویدی را آغاز کرده است. این نسخه نسبت به نسخه های قبلی تفاوت چندانی ندارد، اما یک قابلیت کوچک اما بسیار کاربردی به آن اضافه شده که می تواند تجربه کاربری آن را به میزان زیادی ارتقا ببخشد.

در وان درایو 4.3 برای اندروید، مایکروسافت قابلیتی معرفی کرده تا بتوان از درون اپلیکیشن پیش نمایشی از فایل های آفیس را به سرعت از نظر گذراند. در این صورت دیگر نیازی نیست که برای چک کردن فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت به باز کردن اپلیکیشن های آفیس جداگانه نیاز داشته باشید.

البته برای ویرایش این فایل ها بدیهی است که باید به اپلیکیشن های ویرایشگر آفیس مراجعه کنید. اما به غیر از قابلیت یاد شده، مایکروسافت در این نسخه برای کاربران اندروید امکانی فراهم کرده تا بتوانند آسان تر پروسه ثبت اشتراک در سرویس آفیس 365 را طی نمایند.

غول نرم افزاری اخیرا فضای رایگان وان درایو را از 15 گیگابایت به 5 گیگابایت کاهش داده و امیدوار است که بتواند کاربران نیازمند به فضاهای بیشتر را از این طریق به عضویت و پرداخت حق اشتراک در سرویس آفیس 365 ترغیب کند.

آخرین نسخه اپلیکیشن وان درایو برای اندروید را می توانید همین حالا از گوگل پلی دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی