دیجیاتو خبرنگار استخدام می‌کند

بتسدا علاقه ای به ساخت فیلم سینمایی ندارد، مگر آنکه پیتر جکسون دخیل باشد

بتسدا به هیچ وجه در نظر ندارد فیلم هایی سینمایی با محوریت و الهام از عناوینی چون الدر اسکرولز یا فال آوت بسازد؛ اما حضور یک کارگردان باتجربه و مطمئن ممکن است نظرشان را تغییر دهد.

استودیو محبوب بتسدا مالک فرنچایزهای بزرگ، محبوب و با ارزشی است، و دوست ندارد آنها را با کارهایی سرسری و معمولی وارد دنیای تلویزیون و سینما کند.

بر اساس گفته های Pete Hines (پیت هاینز) معاون بازاریابی بتسدا، این ناشر تمام تمرکز خود را روی ساخت بازی معطوف کرده و معتقد است نمی تواند کنترل کاملی روی خلاقیت و پردازش یک فیلم سینمایی بر اساس بازی هایش داشته باشد. «همواره از ما سوال هایی در این زمینه پرسیده می شود، اما پاسخ کوتاه و مشخص ما این است: ما بازی می سازیم.»

تور کیش

«سپس این مکالمه معمولا با چنین سوالاتی دنبال می شود: آیا اجازه می دهید شخص دیگری تفسیر خود را از دنیای فال آوت یا الدر اسکرولز یا دیس آنرد به انجام برساند؟ یا تاکید اصلی شما مبنی بر نظارت تیم توسعه دهنده بازی هایی مثل ولفنشتاین یا اسکایریم روی محصولات خارج از حیطه صنعت گیم است؟ بله بدون شک تیم توسعه دهنده و سازندگان ما تصمیم می گیرند یک فرنچایز چیست و تفسیر آن چگونه است؛ نه یک کارگردان فیلم سینمایی یا یک تهیه کننده یا استودیوی دیگری.»

هاینز معتقد است حتی زمانی که استودیو های سازنده فیلم های سینمایی وعده می دهند تیم توسعه دهنده بازی کنترل کاملی روی فیلم نامه و محتوا داشته باشند، اینطور نیست. «من واقعا در طول تاریخ ندیدم کسی کنترل کاملی روی ساخت فیلم سینمایی بر اساس بازی ویدیویی اش داشته باشد.»

Peter-Jackson-directing-The-Hobbit-w600

پیتر جکسون 54 ساله برنده اسکار بهترین کارگردان، فیلم نامه و نمایش برای فیلم ارباب حلقه ها گفته است در سال های اخیر از بازی های ویدویی بیشتر از فیلم های سینمایی لذت می برد.

«اگر اینگونه بود پس چرا خودتان آن فیلم را نساختید؟ بدون ترتید استودیو فیلم سازی، نویسنده فیلم نامه و کارگردان حرف ها و نظرات متعدد و مختلفی دارند و دیدگاه کلی خود را خواهند داشت.»

با این حال هاینز می گوید تنها در یک شرایط ممکن است تولید یک فیلم سینمایی را در نظر بگیرد؛ در صورتی که کارگردان خوش نام مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت، Peter Jackson (پیتر جکسون) دخیل باشد. «فکر کنم اگر مثلا پیتر جکسون به دفتر مدیرعامل بتسدا رفته و بگوید من فیلم الدر اسکرولز را می سازم، قطعا نظرات او را شنیده و توجه ویژه ای نسبت به آن خواهیم داشت.»

علاوه بر این هاینز به تجربه هالیوودی بسیاری از کارگردانان بتسدا اشاره کرد که در میان آنها می توان به Jerry Bruckheimer (یکی از کارگردانان اسکایریم که تجربه ساخت فیلم های سینمایی بسیار زیادی چون دزدان دریایی کارائیب را دارد) اشاره کرد. در واقع اگر بتسدا قصد داشته باشد یک فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی بسازد، دقیقا می داند چه زمانی و در چه شرایطی باید این کار را انجام دهد.

مطالب مرتبط

راهنمای استراتژی های موثر Fallout 4؛ همراهان

موفقیت Fallout 4 ابدا دور از انتظار نبود. تنها در روز اول عرضه، این بازی موفق شد که فروش 750 میلیون دلاری را تجربه کند و از تمامی بازی های سال 2015 در زمینه فروش پیشی بگیرد.فال آوت 4 یک عنوان در سبک نقش آفرینی است که بدون اغراق، یکی از دشوار ترین ژانرها در نظر... ادامه مطلب

نسخه واقعیت مجازی فال آوت 4 و Doom تایید شد

کمپانی بتسدا در طی کنفرانس برگزار شده در نمایشگاه E3 اعلام کرد به شکل گسترده ای از واقعیت مجازی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. بازی محبوب Fallout 4 سال آینده به عنوان اولین عنوان جهان-باز نقش آفرینی اول شخص بزرگ و مورد انتظار برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive منتشر خواهد شد. Pete Hines (پیت... ادامه مطلب

اپلیکیشن جدیدی که تمام فعالیت های نقشه بازی فال آوت 4 را به نمایش در می آورد

برخی از گیمرها معتقدند که فال آوت 4 بسیار کوتاه است و محتویات چندانی ندارد؛ چرا که این افراد، بیشتر به بخش داستانی بازی علاقه مندند که انصافا اگر برای آن وقت بگذارید، در مدت نسبتا کوتاهی به پایان می رسد. با این حال برای دیگر افراد، فال آوت 4 عنوانی بسیار وسیع است که... ادامه مطلب

راهنمای استراتژی های موثر در Fallout Shelter؛ چگونه بدون صرف پول بهترین نتایج را بگیریم

خبر ساخت یک بازی موبایل براساس دنیای غنی و پرطرفدار Fallout، در E3 2015 سر و صدای عجیبی به پا کرد. تا پیش از آن همه درگیر اخبار Fallout 4 بودند و کسی به یک بازی موبایل اهمیتی نمی داد اما نمایش تیم Bethesda Games به قدری جذاب بود که مردم عاشق آن شده بودند.هیچ... ادامه مطلب

تاد هاوارد، کارگردان بازی فال آوت، جایزه «یک عمر دستاورد هنری» را در طی مراسم GDC دریافت می کند

اخیرا اعلام شده است که تاد هاوارد، مغز متفکر سری بازی هایی نظیر The Elder Scrolls و فال آوت در کمپانی بتسدا، قرار است جایزه «یک عمر فعالیت هنری» را در طی مراسم انتخاب بهترین بازی های سال از دید بازیسازان (GDC) دریافت کند.این جایزه پیش تر و در سال های گذشته به افرادی همچون... ادامه مطلب

فروش دیجیتالی Fallout 4 در روز اول عرضه از نسخه فیزیکی بیشتر بوده

شاید Fallout 4 تنها بازی تک نفره (و بدون بخش آنلاین) بود که سال گذشته توانست به این حد از موفقیت دست پیدا کند. رکوردهای روز اول و یکی-دو ماه ابتدایی خارق العاده بودند و هر چند که Fallout 4 در حد انتظارات ظاهر نشد اما موفقیت بازی بی حد بود.بتسدا در روز ابتدایی، 12... ادامه مطلب

نظرات ۲

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x