ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به موبایل HTC با نام Desire 10 Pro فاش شد

دیروز در خبرها خواندید کمپانی تایوانی HTC قصد دارد دو موبایل از سری Desire را در شهریور ماه معرفی کند. این دو محصول Desire 10 Lifestyle و Desire 10 Pro نام دارند. امروز «ایوان بلس» ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

دیروز در خبرها خواندید کمپانی تایوانی HTC قصد دارد دو موبایل از سری Desire را در شهریور ماه معرفی کند. این دو محصول Desire 10 Lifestyle و Desire 10 Pro نام دارند. امروز «ایوان بلس» یا همان evleaks@ معروف که مدت ها پیش قصد داشت از بازار شایعات تلفن همراه خداحافظی کند، ضمن تأیید ویژگی های اعلام شده در مورد مدل LifeStyle تصاویری با کیفیت از مدل Pro منتشر کرده.

همان طور که در تصاویر می بینید، موبایل Desire 10 Pro که نسخه پیشرفته تری از Lifestyle به شمار می رود، طراحی مشابهی نسبت به همتای خود دارد و نوارهای طلایی رنگی که در مدل Lifestyle به آنها اشاره کردیم، در این اسمارت فون نیز دیده می شود.

همچنین در پشت دستگاه ماژول دوربین به همراه فلش LED وجود دارند و لبه های جلو و پشت اندکی تیز هستند، اما نه به اندازه پرچمدار کنونی آنها یعنی HTC 10. به علاوه برآمدگی دوربین نیز در این موبایل متناسب به نظر می رسد.

در پنل پشتی تلفن همراه مورد بحث شاهد حسگر دایره ای اثر انگشت هستیم، و دکمه های لمسی خازنی نیز روی پنل جلویی تعبیه شده اند. همچنین دکمه پاور با طرح برجسته و دکمه های تنظیم بلندی صدا نیز در لبه کناری دستگاه جای گرفته اند، ضمن اینکه احتمالاً ماژول فوکوس خودکار لیزری در کنار فلش LED در پشت اسمارت فون قرار دارد.

لازم به ذکر است با توجه به ابزارک ساعت روی صفحه نمایش و مشاهده عبارت 20 سپتامبر (30 شهریور) احتمال معرفی دستگاه فوق در این تاریخ وجود دارد و به خاطر سابقه HTC در این زمینه، می توان به تاریخ اشاره شده اطمینان کرد.

در ادامه تصاویر منتسب به HTC Desire 10 Pro را می بینید:

desire10_pro_leak_0 desire10_pro_leak_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    چقدر معمولی و تکراری طراحیش، جلوش که مثل گوشی های میان رده تولید هند

  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    اچ تی سی داره به زندگی بر میگرده
    خیلی خوب میشه اگر یه طراحی توپ واسه سالیفیش نکسوز بزنه

    • _sad_
      _sad_ | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

      ولی متأسفانه عکسی ک بیرون اومده خیلی پایین تر از حده انتظار بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی