ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت کشیدن نقاشی با انگشت به اپلیکیشن های آفیس مایکروسافت برای آیفون اضافه شد

مایکروسافت برای بهینه سازی اپلیکیشن های آفیس خود برای آیپد پرو و اپل پنسل، بسیار سریع عمل کرد. اما تا امروز پشتیبانی از دست خط در نسخه آیفون اپلیکیشن های ورد، اکسل و پاورپوینت را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

مایکروسافت برای بهینه سازی اپلیکیشن های آفیس خود برای آیپد پرو و اپل پنسل، بسیار سریع عمل کرد. اما تا امروز پشتیبانی از دست خط در نسخه آیفون اپلیکیشن های ورد، اکسل و پاورپوینت را به تأخیر انداخته بود.

از امروز، کاربران سه اپلیکیشن یادشده در آیفون می توانند به گزینه ای برای کشیدن نقاشی با انگشت دسترسی داشته باشند. درست مثل نسخه های ویندوز و آیپد آفیس، مایکروسافت آفیس در آیفون نیز حالا به شما اجازه می دهد تا از انگشت خود برای نوشتن، کشیدن نقاشی یا علامت گذاری اسناد استفاده نمایید.

در اپلیکیشن ورد، تب Draw از دیدگان کاربران مخفی شده. اما وقتی آن را بیابید، می توانید از میان ابزاری مثل قلم، هایلایتر یا پاک کن یکی را برگزینید. تعیین ضخامت و رنگ قلم نیز به دست خودتان سپرده شده و می توانید از آن آزادانه برای علامت گذاری اسناد کمک بگیرید.

در اکسل نیز آزادانه می توانید هر قسمت از سلول ها را علامت گذاری کنید و در پاورپوینت، همین کار را برای تک تک اسلایدها انجام دهید. آخرین بروزرسانی اپلیکیشن های آفیس برای آیفون را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت کنید.

Microsoft Office Word - Excell - Powerpoint

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی