ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایی از ماکت های ساخته شده از روی طرح های شماتیک فاکسکان برای آیفون 7 و 7 پلاس [تماشا کنید]

تا رونمایی از آیفون های جدید زمان زیادی باقی نمانده و طبیعی است که در این برهه شمار شایعات و خبرهای لورفته از این دستگاه ها نیز افزایش پیدا کند. اگر خاطرتان باشد، همین چند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

تا رونمایی از آیفون های جدید زمان زیادی باقی نمانده و طبیعی است که در این برهه شمار شایعات و خبرهای لورفته از این دستگاه ها نیز افزایش پیدا کند. اگر خاطرتان باشد، همین چند وقت پیش بود که ویدئویی با کیفیت 4K از ماکت نسخه های آتی آیفون منتشر گردید و امروز نیز ویدیوی تازه ای با همین کیفیت به دست آمده که در ادامه توجه شما را به تماشای آن جلب می کنیم.

لازم است یادآور شویم که دستگاه های به تصویر کشیده شده در این ویدیو کاربردی نیستند، بلکه درست مانند ماکت هایی که پیشتر دیده بودیم براساس طرح های شماتیک واقعی از آیفون تهیه شده اند که چند ماه پیش از سوی فاکسکان به بیرون درز کردند.

با در نظر داشتن همین مساله، همانطور که می بینید نمایشگر این دو موبایل روشن نمی شود با این همه به خوبی تغییراتی که در شایعات قبلی به آنها اشاره شده بود را به تصویر می کشند. اضافه نماییم که این دستگاه ها ظاهر آیفون 6 و 6 اس را به ارث برده اند و از همان نمایشگرهای 4.7 و 5.5 اینچی بهره می گیرند. با این حال هردوی آنهاا المان های طراحی جدیدی را در خود دارند که از آن جمله می توان به محل قرارگیری خطوط آنتن، فقدان جک هدفون، دکمه خازنی هوم و دوربین اصلی جدید اشاره نمود.

در قسمت انتهایی بدنه این دو موبایل هم همانطور که مشاهده می کنید پورت لایتنینگ با دو اسپیکر احاطه شده اما همانطور که پیشتر در خبرها خواندید تنها یکی از آنها ممکن است که خروجی صدا داشته باشد و بخش مشبک دیگر صرفا پوششی برای میکروفون خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sajjad.b
    sajjad.b | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    من خودم اپلیم ولی متاسفانه دیگه نیاز های که ادم میخواد براورد نمی کنه ولی بدونین ایرانی همیشه در صحنه پولشون میدن به اپل میدونی اگه مثل کشور های دیگه به تنکلوژی اهمیت بدن مشکلی نیست !!ولی ایرانیها اپل فقط فقط برای کلاس میخرن من خودمم اول ایفون 4 اس خریدم برای کلاس بود اولش ولی بیشتر که کار کردم متوجه خیلی چیزاش شدم که موجب شدم ایفون 6 بخرم و تغریبا 6یا 7 سال استفاده دارم می کنم از اپل ولی برای این ایفون اصلا پول نمیدم ? شاید بیاد و در عمل بترکونه نیدونم باید صبر کرد ولی اگه این مشخصات باشه که تا الان دیدم قطعا نمی خرم و نظرم روی نوت 7

  • rozbeh amoei
    rozbeh amoei | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    اپل با رفتن استیو جابز دیگه ایده هاشم ازبین رفت.

    استیو آسوده بخواب. اپل رو به فناست

  • hamed sanei
    hamed sanei | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    روح استیو جابز در عذابه

  • pouya bakhtiari
    pouya bakhtiari | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    امیدوارم اونقدر کم فروش کنه تا اپل بفهمه باید خوب طراحی کنه

مطالب پیشنهادی