ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل و تبلت های اندرویدی نوکیا تا چند ماه دیگر رسماً معرفی می شوند

به تازگی یکی از اعضای تیم مدیریتی در شعبه چین نوکیا به نام آقای «مایک ونگ» (Mike Wang) با نشریه «The Paper» مصاحبه ای داشته و تایید نموده که پیش از پایان یافتن سال ۲۰۱۶ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

به تازگی یکی از اعضای تیم مدیریتی در شعبه چین نوکیا به نام آقای «مایک ونگ» (Mike Wang) با نشریه «The Paper» مصاحبه ای داشته و تایید نموده که پیش از پایان یافتن سال ۲۰۱۶ و در سه ماهه چهارم از سال جاری، سه یا چهار دستگاه اندرویدی با برند نوکیا راهی بازار خواهد شد. این طور که پیداست، این دستگاه ها در اصل تلفن هوشمند و تبلت هستند.

البته اگرچه پیش از پایان سال ۲۰۱۶ محصولات اندرویدی نوکیا معرفی خواهند شد، اما اینطور که پیداست عرضه آنها به سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ موکول خواهد شد. گویا شرکتی فنلاندی به نام «HMD» که اکنون برخی از مهندسان قدیمی نوکیا و مایکروسافت به آن پیوسته اند، قرار است طراحی دستگاه ها را انجام دهد و سپس کار تولید و اسمبل آنها نیز مشخصاً به فاکسکان سپرده خواهد شد.

این اعلان، در همین حد است و آقای ونگ اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت و یا مشخصات دستگاه ها ارائه نداده. پیش از این البته شایعه ای دست به دست می شد مبنی بر اینکه فنلاندی ها تصمیم دارند دو تلفن هوشمند در حد پرچمدار به دست کاربران برسانند.

گویا دو دستگاه، برخوردار از صفحه نمایش های ۵.۲ و ۵.۵ اینچی بوده و هر دو نیز به رزولوشن تصویر QHD مجهز هستند. در کنار این نمایشگر، می توان انتظار چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین اصلی ۲۲.۶ مگاپیکسلی، بدنه ای فلزی و همچنین مقاومت دستگاه در برابر آب‌ و غبار را نیز داشت.

در حال حاضر کاملاً مشخص است که نوکیا می کوشد تا خود را دوباره وارد میدان مبارزه در عرصه تلفن های هوشمند کند؛ عرصه ای که دیگر بر بسیاری از تولید کنندگان نامدار موبایل تنگ شده و این سوال را به وجود می آورد که آیا برای بازگشت نوکیا دیر نشده است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    اینکه گذشته خوبی داشته، دلیل نمیشه بازم موفق بشه، منکه امیدی ندارم حرفی برای گفتن داشته باشه، میخواد مثلا چی بسازه؟ یه اسنپ دراگون 820 رم سه یا چهار یا صفحه نمایشگر که از دیگری شرکت ها میگیره دوربین هم بگيم از سونی میگیره میشه یه گوشی باید واقع بین باشیم، مگر اینکه توی این سالها یک کارهای کرده باشه توی خفا که اونم بعید میدونم چون با وضع مالی که نوکیا پیدا کرد پول برای اینطور کارها نمیزاره.

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    خدا کنه گوشی‌های اینده نوکیا همون نوکیا سابق باش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی