ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 سامسونگ همراه با لوازم جانبی جدید به بازار آمریکا راه یافت

سامسونگ بالاخره گلکسی نوت 7 را همراه با مجموعه جدید ابزارهای جانبی به بازار ایالات متحده عرضه کرد. این کلکسیون جذاب با هدف ارتقاء سبک زندگی کاربران و بر اساس کمپین جدید تبلیغاتی و بازاریابی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

سامسونگ بالاخره گلکسی نوت 7 را همراه با مجموعه جدید ابزارهای جانبی به بازار ایالات متحده عرضه کرد. این کلکسیون جذاب با هدف ارتقاء سبک زندگی کاربران و بر اساس کمپین جدید تبلیغاتی و بازاریابی کمپانی کره ای معرفی شده اند.

شرکت مورد بحث در این مجموعه بیشتر به حوزه هایی همچون تندرستی، یادگیری و تجربه واقعیت مجازی، تولید محتوا، و استفاده از محصولات برای سبک زندگی پویا و پرتحرک توجه داشته.

در بین این لوازم جانبی نسخه ارتقاء یافته هدست واقعیت مجازی سامسونگ با نام Gear VR به چشم می خورد که همزمان با معرفی گلکسی نوت 7 رونمایی شد. در کنار این هدست، دوربین Gear 360 نیز ارائه شده که برای خلق تصاویر یا ویدیوهای 360 درجه قابل پخش روی Gear VR به کار می رود.

samsung_note7_accessories_2 samsung_note7_accessories_1

علاوه بر این دو گجت پیشرفته، می توان به هدفون های کاملاً بدون سیم Gear Icon X و هدفون حرفه ای Level Active اشاره کرد.

samsung_note7_accessories_3 samsung_note7_accessories_4

اما گزینه ای که پیش تر توسط سامسونگ معرفی نشده بود، ابزاری با نام «Samsung Connect Auto» است. این  وسیله به درگاه واسط ODBII خودرو متصل می شود، درگاهی که برای برنامه ریزی و قرائت اطلاعات کارکردی وسیله نقلیه طراحی شده.

با استفاده از این ابزار، مسافرین می توانند از طریق هات اسپات وای-فای به شبکه LTE اپراتور AT&T متصل شوند، ضمن اینکه هشدارهای لحظه ای در مورد وضعیت خودرو و مسیر به راننده اعلام شده و بهره وری را در کنار ایمنی به ارمغان می آورد. همچنین قابلیت ردیابی خودرو از طریق GPS با این گجت ممکن بوده و تغییر محل خودرو به تلفن همراه فرد گزارش خواهد شد.

samsung_note7_accessories_0

لازم به ذکر است که اکسسوری «Samsung Connect Auto» از طریق اپلیکیشن های اختصاصی در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS با تلفن همراه ارتباط خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    برادرم الان نوت 5 داره میگه خیلی وقتها لبه های صفحه ناخواسته تاچ میشه. الان موندم نوت 7 که اج هست چطوری باید باهاش کار کرد که تاچ نشه. چون میخوام بخرم الان موندم چکار کنم؟ دوستانی که با اس7 اج کار کردند راهنمایی کنند.

    • Ali Hakimi
      Ali Hakimi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

      هیچ مشکلی میش نمیاد دوست عزیز
      نگران نباش

    • Khodadadi
      Khodadadi | ۱۱ دی ۱۳۹۶

      این جوریا نیست تو دست بگیری میفهمی عالیه

  • Ali Hakimi
    Ali Hakimi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    تو کارتن گوشیهای موجود در ایران خود گوشی باشه هنر کرده ???
    گیفت و اینجور چیزا پیشکش

مطالب پیشنهادی