ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Moto Z Play رسما معرفی شد؛ ارزان قیمت اما توانمند

یک ماهی بیشتر از عرضه موبایل های موتو زی و موتو زی فورس به بازار آمریکا نمی گذرد که موتورولا محصول دیگری را برای همراهی کردن این دو در  نمایشگاه IFA 2016 ارائه کرد. این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۳:۲۶

یک ماهی بیشتر از عرضه موبایل های موتو زی و موتو زی فورس به بازار آمریکا نمی گذرد که موتورولا محصول دیگری را برای همراهی کردن این دو در  نمایشگاه IFA 2016 ارائه کرد.

این محصول که موتو زی پلی نام دارد و تا به امروز اخبار و شایعات زیادی در رابطه با آن منتشر شده ارزان ترین عضو از خانواده موتو زی به شمار می رود و از یک هفته دیگر نیز کاربران آمریکایی می توانند آن را خریداری نمایند.

این اسمارت فون قرار است که به صورت انحصاری تنها از طریق ورایزن آن هم با قرارداد ماهیانه ۱۷ دلار یا به صورت بدون قرارداد با قیمت ۴۰۸ دلار به فروش رود.

در مورد امکانات دستگاه هم باید بگوییم که یک چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ را در خود جای داده و سه گیگابایت رم آن را همراهی می کند. این چیپست همانطور که تایید خواهید کرد در قیاس با نوع اسنپدراگون ۸۲۰ که معمولا در خانواده موبایل های موتو زی به خدمت گرفته می شود یک تراشه میان رده به شمار می آید با این همه توان پردازشی آن برای اجرای انواع بازی، اپلیکیشن و کار کردن با موتومادها کفایت می کند.

دوربین اصلی انتخاب شده برای این دستگاه نیز ۱۶ مگاپیکسلی است که البته نتیجه عملکرد آن به مراتب بهتر از سطح مورد انتظار است. برای آنکه درک بهتری از عملکرد این موبایل داشته باشید باید بگوییم که تصاویر ضبط شده با آن رزلوشن بالاتری نسبت به مدل فوق العاده باریک موتو زی دارند اما نکته ای که باید به آن اشاره شود این است که جزئیات تصویر در محصول دوم یعنی موتو زی بیشتر است.

در مورد خود دوربین موتو زی پلی هم باید بگوییم که از سیستم دوآل فوکوس یا فوکوس دوگانه بهره می گیرد که در واقع ترکیبی از سیستم تشخیص فازی و فوکوس لیزری است تا در کمترین زمان از سوژه ها عکسبرداری کند.

از نظر نرم افزاری هم باید بگوییم که موتورولا نسخه خامی از اندروید مارشملو ۶.۰.۱ با پشتیبانی از ژست های حرکتی را برای این موبایل در نظر گرفته و برای نمونه میتوان با چرخاندن دستگاه دوربین آن را باز کرده و با حرکت دادن دست خود روی نمایشگر زمان و اعلان های دریافتی را مشاهده نمود.

گفتنی است که با وجود تفاوت نوع چیپست این دستگاه با مدل های قبلی اش اختلاف چندانی از باب عملکرد میان آنها مشاهده نمی شود و توان موتو زی پلی قطعا در سطحی بالاتر از یک اسمارت فون میان رده قرار دارد.

در خصوص دیگر ویژگی های این موبایل باید بگوییم که از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن 1080p بهره می برد که در بدنه ای از جنس فلز و شیشه ای جای گرفته.

از دیگر ویژگی های جالب توجه این تلفن هوشمند می توان به عمر باتری آن اشاره کرد. ترکیب چیپست اسنپدراگون ۶۲۵، تکنولوژی Doze مارشملو و باتری ۳۵۱۰ میلی آمپری باعث شده که موتو زی پلی دست کم تا دو روز نیازی به شارژ نداشته باشد. در پایان باید اضافه کنیم که برخلاف برخی پیش بینی ها جک هدفون از روی بدنه این موبایل حذف نشده و علاوه بر این پورت یو اس بی Type-C هم برایش در نظر گرفته شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • نیما سالارکیا
    نیما سالارکیا | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    چقدر شبیه اپل هست

  • Magic
    Magic | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    مشخصات خوب داره

  • hiarealaekac
    hiarealaekac | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    اقا این625 همون652 هست؟

  • HESAM
    HESAM | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا نسبت به قیمت عالیه اگه وارد ایران بشه با قیمت مناسب من حتما تهیش میکنم این دستگاه رو

مطالب پیشنهادی