ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن جدید Archos با تاکید بر تصاویر سلفی معرفی شد

کمپانی های کوچک تر در حوزه تولید تلفن های هوشمند سعی می کنند خود را وارد رقابت با شرکت های بزرگ تر نکنند. به همین سبب، شرکت Archos نیز طی یکی-دو سال اخیر سعی داشته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

کمپانی های کوچک تر در حوزه تولید تلفن های هوشمند سعی می کنند خود را وارد رقابت با شرکت های بزرگ تر نکنند. به همین سبب، شرکت Archos نیز طی یکی-دو سال اخیر سعی داشته که موبایل های خوش قیمتی بسازد.

حالا موبایل جدید این شرکت مخصوص عاشقان سلفی ساخته شده که نام عجیبی هم دارد: Archos 55 Diamond Selfie. این دستگاه با Diamond Plus و Diamond Note 2 وجه اشتراک بسیاری دارد و اما با این حال از قیمت پایینی برخوردار است.

در زمینه سخت افزار، Archos 55 Diamond Selfie از نمایشگر ال سی دی 5.5 اینچی 1080 برخوردار است و زیر آن اسنپدراگون 430، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش از طریق درگاه میکرو اس دی و همچنین باتری 3 هزار میلی آمپری قرار گرفته که به تکنولوژی Quick Charge مجهز است و اندروید مارشملو روی آن نصب شده.

با توجه به اینکه نام سلفی روی این دستگاه خودنمایی می کند، پس باید انتظار دوربین جلوی ویژه ای را هم داشت. سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین جلو برای گرفتن تصاویر سلفی بهتر به نور صفحه نمایش اتکا کرده. البته Archos می گوید که با استفاده از نرم افزاری خاص به نام ChromaFlash تصاویر بهتری را می توان به دست آورد.

تلفن همراه Archos 55 Diamond Selfie قیمتی معادل 199 دلار (199 یورو) خواهد داشت و از ماه سپتامبر که روز آینده آغاز می شود به بازار عرضه می شود. ورژن لایت این دستگاه با 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 169 دلار و یک ماه بعد ارائه می شود. قیمت به اندازه ای مناسب هست که Archos بتواند نسبت به رقبا برتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    خو اگه میخاد تاکید کنه یه فلش میذاشت جلو

مطالب پیشنهادی