ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آرکاس از چهار موبایل تازه برای سلیقه های مختلف رونمایی کرد

کمپانی فرانسوی آرکاس اخیراً از چهار موبایل هوشمند خود رونمایی کرده که با توجه به تفاوت های ظاهری و سخت افزاری، طیف گسترده ای از سلیقه ها را با خود همراه خواهند کرد. آرکاس «Diamond Alpha» ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

کمپانی فرانسوی آرکاس اخیراً از چهار موبایل هوشمند خود رونمایی کرده که با توجه به تفاوت های ظاهری و سخت افزاری، طیف گسترده ای از سلیقه ها را با خود همراه خواهند کرد.

آرکاس «Diamond Alpha»

شاید جالب ترین تلفن همراهی که امروز توسط کمپانی مورد اشاره رونمایی شد، «Diamond Alpha» باشد. این محصول دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است و آرکاس برای آن چیپست اسنپدراگون 652، حافظه رم 4 گیگابایتی  و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی را در نظر گرفته است.

در بخش دوربین هم شاهد به کارگیری دو سنسور 13 مگاپیکسلی IMX286 هستیم که یکی از آنها تصاویر را به صورت رنگی ثبت کرده و دیگری عکس هایی سیاه و سفید می گیرد و به جذب نور بیشتر کمک می کند. همچنین دوربین سلفی دستگاه نیز رزولوشنی 16 مگاپیکسلی داشته و قادر به ضبط ویدیوهای 4K است.

گفتنی است حسگر اثر انگشت «Diamond Alpha» هم در پنل پشتی واقع شده و آرکاس برای آن قیمت 336 دلار را در نظر گرفته است.

آرکاس «Diamond Gamma»

اسمارت فون مقرون به صرفه «Diamond Gamma» با قیمت 223 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی HD، چیپست اسنپدراگون 435 و حافظه رم و ظرفیت ذخیره سازی داخلی 3 و 32 گیگابایت خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است که آرکاس ترجیح داده در طراحی تلفن همراه مورد بحث حسگر تشخیص اثر انگشت را روی پنل جلویی دستگاه تعبیه کند.

آرکاس «Sense 55S»

این تلفن همراه با یک طراحی نسبتاً متفاوت عرضه خواهد شد و نمایشگر آن از سه طرف تقریباً حاشیه ای نداشته و 78 درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. با وجود طراحی زیبا باید اشاره کرد که آرکاس برای «Sense 55S» یک حافظه رم 2 گیگابایتی را در کنار فضایی 16 گیگابایتی برای ذخیره فایل ها در نظر گرفته که چندان چنگی به دل نمی زند.

علاوه بر آن باید گفت گجت مورد اشاره دارای ماژول دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص اثر انگشت واقع در پنل پشتی است. کمپانی سازنده وعده داده که باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده در «Sense 55S» می تواند تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. این موبایل با قیمت 280 دلار به فروش خواهد رسید.

آرکاس «Sense 50X»

مسلماً هدف آرکاس از طراحی «Sense 50X»، موبایلی با مقاومت و دوام بالا بوده است. اسمارت فون مذکور از بدنه ای زمخت و استاندارد IP68 برخوردار برده و می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد.

همچنین باید اشاره کرد که تلفن همراه مورد بحث کارایی خود را در طیف دمایی 20- تا 50 درجه سانتی گراد حفظ کرده و پنل رویی آن توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود.

از نظر مشخصات سخت افزاری هم باید گفت که «Sense 50X» مجهز به چیپست مدیاتک MT6737T، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. آرکاس برای محصول یاد شده اتیکت قیمت 190 دلاری را در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • high end
    high end | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    @mohammad ghorbani
    من فن سونی نیستم ،اما یعنی سونی گوشی که میده بیرون توی طراحی و سخت افزار مشابه سامسونگه و هواویه !!!!!!!
    آخه مرد مومن کی طراحیه شیشه ای رو زد وقتی سامسونگ پلاستیکی بود،نکنه سونی عین سامسونگ زد.
    هواوی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!سری میت هواوی کپیه اچ تی سی وان مکس طراحیش .جلوی p10رو نگاه کن ببین از رو کی مشابه زده.دوربین دوگانه که هی هواوی میگه, کی اول زد دوگانه ای که به پای یدونه ی خیلی برندا نمیرسه مثلا همون u11 یا s8یا g6 یiphone 7 ,اگه از نظرت فرق داشتن سی پی یو تولید خودت باشه حتی به قیمت ضعیف تر بودن مثل هواوی حرفی ندارم.اگه فرق به اینه خوب پس سونی هم دیگه سنسور دوربین نمیفروشه اون وقت با بقیه فرق میکنه.مگه مهم فرق داشتن مهم اینه کدوم بهتره.
    من واقعا نمیدونم چرا باید هواوی بخریم همین p10رو قیمتشو نگا کن .از u11 بیشتره ولی نه صفحش بهتره نه دوربینش نه صداش نه پرفورمنسش نه دیزاینش تنها دلیل این که باید بخریش ،چون فرق میکنه!!!!!!

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    یعنی الان کلا به نظرم یه حداکثر ۳ تا شرکت کافیه، اپل، سامسونگ، هواوی! همین سه شرکت گوشیاشون با گوشایی همدیگه فرق داره، بقیه فقط دارن گوشی میدن بیرون که توی سخت افزار و طراحی مشابه سامسونگ و هواوی میزنن! خب چه کاری ۱۰ میلیون شرکت که گوشیاشون مثل هم دیگس!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی