ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اسپیکرهای بلوتوث ضد آب FresheTech آشنا شوید

تا به حال شده که بخواهید حتی زیر دوش هم آهنگ های مورد علاقه تان را گوش کنید و یک لحظه هم به گوش خودتان آرامش و آسایش ندهید؟ اسپیکرهای جدید کمپانی FresheTech با نام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

تا به حال شده که بخواهید حتی زیر دوش هم آهنگ های مورد علاقه تان را گوش کنید و یک لحظه هم به گوش خودتان آرامش و آسایش ندهید؟ اسپیکرهای جدید کمپانی FresheTech با نام Splash Tunes Bluetooth Shower دقیقا به همین علت ساخته شده اند.

این اسپیکرهای قدرتمند ضد آب طراحی شده اند تا در هر محیطی، خشک و تر یا مرطوب به راحتی کار کرده و به صورت بلوتوث به هر دستگاهی که قابلیت اش را داشته باشد وصل شوند.

زیر دوش، کنار وان، در استخر یا حتی وقتی که در ساحل یا رودخانه ای مشغول شادی و سرگرمی هستید می توانید بدون کوچک ترین دغدغه ای این اسپیکرهای بلوتوث را همراه خود داشته باشید و از خراب شدن آن ها خیال تان راحت باشد.

قابلیت رد کردن یک آهنگ، افزایش یا کاهش صدا و حتی پاسخ دادن به تماس های تلفنی از ویژگی هایی هستند که دکمه های موجود روی این اسپیکر در اختیار کاربر قرار می دهند. همچنین در انتهای این اسپیکرها یک کف مکنده ای قرار گرفته که با استفاده از آن می توان دستگاه را به هر سطحی چسباند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی