ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت جدید Archos 133 Oxygen معرفی شد

امروز، کمپانی Archos در جریان نمایشگاه IFA 2016 از برنامه های جدید خود برای تبلت های سری Oxygen که اوایل امسال معرفی کرده بود، پرده برداشت. همانند مدل های پیشین، اندازه این تبلت هم از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۶

امروز، کمپانی Archos در جریان نمایشگاه IFA 2016 از برنامه های جدید خود برای تبلت های سری Oxygen که اوایل امسال معرفی کرده بود، پرده برداشت. همانند مدل های پیشین، اندازه این تبلت هم از روی نامی که برای آن انتخاب شده کاملا هویدا است.

Archos 133 Oxygen از نمایشگری 13.3 اینچی IPS با رزولوشن تمام اچ دی (1920 در 1080) برخوردار بوده و بیشتر برای مصارف خانگی و تماشای ویدیوها ساخته شده است.

به شکلی دقیق تر اگر به درون دستگاه بخواهیم بپردازیم، Archos از چیپ Rockchip RK3368 با پردازنده هشت هسته ای که سرعت پردازش آن 1.5 گیگاهرتز بوده و چیپ گرافیکی PowerVR SGX6110 برای تماشای تصاویر و بازی های سه بعدی و ویدیوهای 4K بهره می برد.

در کنار این ها، دو گیگابایت رم DDR3 و 64 گیگابایت حافظه داخلی EMMC قرار دارد که از طریق درگاه میکرو اس دی می توان آن را تا 128 گیگابایت افزایش داد. کاربرانی که استفاده مالتی مدیا دارند می توانند از دوربین های 5 و 2 مگاپیکسلی این تبلت نیز بهره ببرند.

در مجموع، Archos 133 Oxygen ابعاد 339 در 219 در 10.5 میلی متری و وزن 1170 گرمی دارد. وزن بالای دستگاه زمانی قابل قبول می شود که بدانید یک باتری 10 هزار میلی آمپری درون آن جای خوش کرده و به راحتی می تواند تا 168 ساعت در حالت استند بای و 5 ساعت در حالت نمایش ویدیو کارایی داشته باشد.

تبلت نام برده اندروید 6.0 مارشملو را اجرا کرده و دو اسپیکر داخلی دارد. روی بدنه آن دو درگاه میکرو یو اس بی، یک جک صدای 3.5 میلی متری و پورت میکرو اچ دی ام آی قرار دارد.

از ماه نوامبر سال جاری می توان این تبلت را با قیمت 179.99 یورو (حدودا 240 دلار آمریکا) خریداری کرد اما هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت رسمی آن در آمریکا اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا H
    رضا H | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    این دیگه چییه، نه اینوره نه اونور ... نه تبلت ...نه ....

مطالب پیشنهادی