ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در رویداد معرفی آیفون های بعدی، از چند محصول جدید Beats هم رونمایی خواهد کرد

هفته آینده و در روز 17 شهریور ماه، اپل قرار است رویدادی بسیار مهم برگزار نموده و از دو آیفون جدید خود، یعنی آیفون 7 و 7 پلاس رونمایی به عمل آورد. حالا وب سایتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

هفته آینده و در روز 17 شهریور ماه، اپل قرار است رویدادی بسیار مهم برگزار نموده و از دو آیفون جدید خود، یعنی آیفون 7 و 7 پلاس رونمایی به عمل آورد. حالا وب سایتی فرانسوی گزارش کرده که اپل در همان رویداد، علاوه بر آیفون های جدید، محصولات جدید کمپانی Beats را هم معرفی خواهد کرد. وب سایت مورد اشاره مدعی شده که این خبر را از یکی از اعضای تیم روابط عمومی Beats دریافت کرده است.

همانطور که پیش از این بارها در اخبار و شایعات گوناگون به گوش رسیده، آیفون 7 و 7 پلاس اپل به احتمال قریب به یقین فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون خواهند بود؛ بنابراین تمام هدفون ها و ایرفون های توسعه یافته برای آن یا باید به کانکتور لایتنینگ مجهز باشند یا از تکنولوژی های وایرلس بهره ببرند.

اوایل سال جاری میلادی شنیدیم که Beats مشغول توسعه چند ایرباد وایرلس جدید است و حالا می توان احتمال داد که شاهد معرفی همین ایربادها (و حتی هدفون هایی مجهز به لایتنینگ) در مراسم هفدهم شهریور باشیم.

در سال 2014 بود که اپل، Beats Electronics را خریداری کرد و حالا این کمپانی به عنوان یکی از زیرمجموعه های اصلی اهالی کوپرتینو به فعالیت ادامه می دهد؛ بنابراین حضور Beats در رویداد 17 شهریور به هیچ وجه دور از ذهن نیست و باید دید که اپل چه برنامه هایی برای رویداد دو ساعته خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی