ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل تعلیق پروژه آرا را تایید کرد

آنطور که در خبرها آمده نکسوس های بعدی گوگل با نام پیکسل به بازار عرضه می گردند و قرار است که در تاریخ سیزدهم مهرماه در کنار کروم کست 4K و هدست Daydream این شرکت رونمایی شوند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

آنطور که در خبرها آمده نکسوس های بعدی گوگل با نام پیکسل به بازار عرضه می گردند و قرار است که در تاریخ سیزدهم مهرماه در کنار کروم کست 4K و هدست Daydream این شرکت رونمایی شوند.

گزارش دیگری هم که در دو روز گذشته منتشر شده حکایت از توقف پروژه آرا دارد و حالا ظاهرا خود گوگل نیز این خبر را تایید کرده است. البته این اطلاعات نخستین بار از سوی رویترز و به نقل از دو فرد آشنا با موضوع مطرح گردید و به دنبال آن، اطلاعات بیشتری از منابع مختلف خبری در تایید این مساله به بیرون درز کرد.

حالا براساس مطلبی که در سایت ونچربیت منتشر شده، پروژه آرا قرار نیست که به بازار عرضه شود و متاسفانه هیچگونه جزئیاتی درمورد علت اتخاد این تصمیم مطرح نشده و با وجود آنکه گوگل این مساله را به صورت علنی و عمومی بیان نکرده به نظر می آید که چنین موضوعی صحت داشته باشد.

برای آن دسته از کاربرانی هم که آشنایی لازم با پروژه آرا را ندارند باید بگوییم که با هدف متحول سازی نحوه تعامل کاربران با اسمارت فون هایشان کلید خورد و ایده اصلی اش این بود که کاربر به جای تعویض کامل موبایل خود امکان آپگرید کردن قطعات آن را داشته باشد.

به لطف این رویکرد افراد می توانند کنترل بیشتری روی دستگاه های خود و شیوه سفارشی سازی آنها داشته باشند و همزمان از میزان مخارج و هزینه هایشان برای به روز رسانی تلفن های همراهشان نیز کاسته خواهد شد.

متاسفانه اما، با استناد به خبرهای منتشر شده در دو روز گذشته، شاید بهتر باشد که رویای چنین موبایلی را دست کم برای آینده نزدیک فراموش کنیم و به همین مدلهای موجود در بازار دل خوش باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی