ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری اپل و مدیاتک جهت ساخت لوازم جانبی شارژ وایرلس برای آیفون [شایعه]

با اینکه بسیاری از سازندگان تلفن های هوشمند این روز ها به استفاده از فناوری شارژ وایرلس در تولید محصولات خود روی آورده اند، شرکت اپل همچنان به شارژر های سیمی پایبند مانده است. البته ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

با اینکه بسیاری از سازندگان تلفن های هوشمند این روز ها به استفاده از فناوری شارژ وایرلس در تولید محصولات خود روی آورده اند، شرکت اپل همچنان به شارژر های سیمی پایبند مانده است. البته لوازم جانبی شخص ثالثی وجود دارند که این کار را انجام می دهند، اما تصور عمومی بر این است که لوازم اصلی همیشه به گزینه های دیگر ارجحیت دارند. خبر خوب این است که این اتفاق در آینده ی نزدیک ممکن است رخ دهد.

به نقل از گزارش DigiTimes شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه اپل و مدیاتک برای ساخت لوازم جانبی شارژ وایرلس مشغول همکاری با یکدیگر هستند. در نظر داشته باشید که قرار نیست فناوری شارژ وایرلس به خود آیفون راه پیدا کند، بلکه همکاری این دو برای ساخت لوازم جانبی مجهز به این فناوری است؛ مثل قاب محافظی که قابلیت شارژ وایرلس را به آیفون اضافه کند.

اساساً می توان محصول مورد نظر را قاب محافظ رسمی آیفون برای شارژ وایرلس در نظر گرفت؛ به نوعی شبیه کیس های رسمی و باتری دار آیفون. بنابراین می توان فرض را بر این گذاشت که قرار نیست اتفاق خاصی بیافتد. اما این که اپل به جای استفاده از این فناوری در خود آیفون ترجیح می دهد به این شکل فناوری یاد شده را به کار بگیرد در نوع خود جالب است. شاید هم هدف اپل از این کار بررسی واکنش مشتریان به ایده ی شارژ وایرلس بوده باشد.

زمان عرضه ی این محصول جانبی هنوز معلوم نیست، اما از آنجایی که رویداد اپل قرار است فردا برگزار شود شاید کمی صبر موضوع را برایمان روشن کند. تا آن زمان بهتر است در پذیرش این شایعات، جانب احتیاط را نیز رعایت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی