ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت سه اپلیکیشن ورد، اکسل و پاورپوینت برای iOS را به روز رسانی کرد

اگر از اپلیکیشن های آفیس مایکروسافت در iOS استفاده می کنید، شاید متوجه نشده باشید که ساعاتی پیش به روز رسانی جدیدی برای سه اپلیکیشن ورد، اکسل و پاورپوینت منتشر شده است. در این به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

اگر از اپلیکیشن های آفیس مایکروسافت در iOS استفاده می کنید، شاید متوجه نشده باشید که ساعاتی پیش به روز رسانی جدیدی برای سه اپلیکیشن ورد، اکسل و پاورپوینت منتشر شده است.

در این به روز رسانی سه اپلیکیشن یادشده به قابلیت های تازه ای مجهز شده اند که برای دسترسی به آن ها لازم است که هر سه را به طور جداگانه از اپ استور آپدیت کنید. از میان این قابلیت های جدید، شاید مهم ترین شان تعامل با سرویس های Edmodo و Tencent باشد.

کاربران چینی مایکروسافت آفیس در iOS از این پس می توانند فایل های آفیس خود را در سرویس آموزشی Edmodo و برخی محصولات Tencent (مالک پیام رسان وی چت) ذخیره کرده و به آن ها دسترسی مستقیم داشته باشند.

اما قابلیت دیگر برای ارائه های اپلیکیشن پاورپوینت کاربرد دارد. با نصب این به روز رسانی در پاورپوینت iOS، می توانید آیفون را به سمت صفحه نمایش ارائه ها گرفته تا از آن در حکم یک نشانگر لیزری استفاده کنید.

به نظر می رسد که این قابلیت فقط در انحصار کاربران آیفون قرار دارد، چرا که کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد از تبلت های بزرگی مثل آیپد در حکم نشانگر لیزری استفاده کند. البته بعید نیست که مایکروسافت پشتیبانی از تبلت ها را هم در این به روز رسانی مد نظر قرار داده باشد.

شایان ذکر است که استفاده از نشانگر لیزری فقط برای افرادی ممکن است که جزء مشترکین برنامه آفیس 365 باشند. اما در نهایت Smart Lookup قابلیت جدید دیگری است که در اپلیکیشن ورد شاهدش هستید.

به لطف آن، می توانید انگشت تان را اندکی روی کلمات نگه داشته تا اطلاعاتی مفید و تصاویری درباره آن برایتان نمایان شوند. برای دسترسی به این قابلیت ها می توانید نسخه های جدید ورد، اکسل و پاورپوینت را همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عبدالله
    عبدالله | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    متاسفانه هنوز برای تایپ فارسی مناسب نیست. کیبوردهای مجازی شخص ثالث براش نوشته شده ولی تا جایی که می دونم هنوز کیبوردهای فیزیکی برای نوشتن فارسی مناسب نیستند. کسی می دونه راه حلی براش هست یا نه؟ یا امکانش هست امکان تایپ فارسی به صورت رسمی توسط اپل به آپدیت جدید اضافه بشه؟

    • Mohammad7643
      Mohammad7643 | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

      اپلو آمریکا ساخته داداچ...تا جایی که من میدونم...اپل حاظره به افغانستان خدمات رسانی کنه ولی به ایران نه...خدایی اپلیا دیسلایک نکنن...خدایی ببینین درست نیست حرفم...اگه اشتباه بود جواب بدید دیسلایک نکنید?

مطالب پیشنهادی