ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمادگی فنلاند برای سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در رأس هیاتی متشکل از مقامات دولتی و بخش خصوصی حوزه ی ارتباطات و فن آوری اطلاعات به فنلاند سفر کرده، با آنا برنر، وزیر ارتباطات و ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در رأس هیاتی متشکل از مقامات دولتی و بخش خصوصی حوزه ی ارتباطات و فن آوری اطلاعات به فنلاند سفر کرده، با آنا برنر، وزیر ارتباطات و حمل و نقل این کشور دیدار و گفت و گو کرده است.

در این دیدار دو طرف ضمن اعلام آمادگی برای گسترش همکاری در حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر همکاری بخش خصوصی دو کشور نیز تأکید داشته اند.

وزیر ارتباطات ایران در این دیدار با اشاره به امکان سرمایه گذاری و تولید مشترک در داخل ایران بیان کرده است: «کشور ایران آمادگی لازم را دارد تا از این همکاری بهره برداری لازم را به عمل آورد، البته این موضوع ابتدا باید توسط دولت فنلاند بررسی و نتیجه ی آن به ما منعکس شود».

برنر، وزیر ارتباطات و حمل و نقل فنلاند نیز در ادامه خاطرنشان کرده است به عنوان نماینده ی دولت فنلاند، آمادگی دارد در کلیه ی زمینه های ارتباطی از جمله دولت الکترونیک و امنیت شبکه همکاری لازم را انجام دهد.

وی در همین خصوص افزوده است: «همچنین در دیجیتالی نمودن خدمات بیشتر به مردم دو کشور در زمینه های سلامت، حمل و نقل، آموزش و فراهم نمودن فرصت های جدید تبادل داده ها و همچنین خدمات موبایل آمادگی لازم را برای همکاری مشترک اعلام می کنیم».

وزیر ارتباطات و حمل و نقل فنلاند ضمن اعلام آمادگی این کشور برای مبادله ی اطلاعات با ایران اظهار داشته است: «با توجه به سفر آینده ی نزدیک رئیس جمهور فنلاند به ایران، مایل هستیم که نقش شرکت های فنلاندی و حضور فعال تر آن ها در بازار حوزه ی ICT ایران از جمله توسعه ی زیرساخت ها افزایش پیدا کند».

وی همچنین خواستار همکاری های آموزشی و دانشگاهی دو کشور در زمینه ی نوآوری و فناوری های جدید ارتباطی و استارتاپ های فعال در بازار کسب و کار حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۲ آذر ۱۳۹۸

    ???????????

مطالب پیشنهادی