ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Hasselblad از دوربین رویایی 12 هزار دلاری خود برای عکاسان پرده برداشت

دوربین X1D شرکت Hasselblad را به حق می توان یکی از جالب ترین محصولات معرفی شده در سال های اخیر دانست؛ این گجت از یک حسگر تصویری قطع متوسط و بسیار بزرگ بهره می برد و همچون دستگاه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۸

دوربین X1D شرکت Hasselblad را به حق می توان یکی از جالب ترین محصولات معرفی شده در سال های اخیر دانست؛ این گجت از یک حسگر تصویری قطع متوسط و بسیار بزرگ بهره می برد و همچون دستگاه های DSLR کامپکت قابل حمل جثه ای کوچک دارد.

امروز نیز کمپانی سازنده این گجت نسخه ویژه ای از آن را تحت عنوان 4116 معرفی کرد که به لحاظ مشخصات با مدل پایه اش برابری می کند؛ دستگاه از یک حسگر 50 مگاپیکسلی CMOS بهره می گیرد و برد ایزوی آن تا 25600 عنوان شده. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به برد داینامیک 14 نقطه، منظره یاب XGA و نمایشگر تاچ 3 اینچی اشاره نمود. پشتیبانی از وای فای و GPS را نیز باید به این لیست اضافه نمود.

این دوربین بدنه ای مشکی رنگ دارد و یک لنز 45 میلیمتری برایش در نظر گرفته شده. برای جلوگیری از افتادن دستگاه هم یک بند چرمی به بدنه این دوربین متصل شده و گارانتی شرکت سازنده برای آن هم بیشتر شده. گفتنی است که محصول تازه Hasselblad با قیمت 12995 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

V1D_4116_2

بد نیست اشاره کنیم که شرکت سازنده علاوه بر این مدل، یک دوربین مفهومی را هم معرفی کرده که بر پایه سری کلاسیک V ساخته شده و  V1D 4116 نام دارد.

این دوربین یک حسگر 75 مگاپیکسلی چهارگوش و قطع متوسط را درخود حای داده و سیستمی ماژولار دارد. بدنه دستگاه از آلومینویم ساخته شده و عکاسان می توانند نمایشگر، لنز و سایر قطعات جانبی را به آن متصل نمایند.

این دوربین شکل و شمایلی مدرن دارد ضمن آنکه نیم نگاهی هم به محصولات کلاسیک قدیمی دارد. البته اشاره کنیم که شرکت سازنده  هنوز هم حرفی در مورد احتمال عرضه این دستگاه به میان نیاورده است.

V1D_4116_5 V1D_4116_6 V1D_4116_9 V1D_4116_11 X1D_4116Edition_top

DJI
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    عکسای دوربین های hasselblad خارق العادن. پیشنهاد میکنن سایز واقعیشونو دانلود کنین ببینین.

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    کی میتونه بخره. ???????

مطالب پیشنهادی