ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه مشکل نادرستی نام باشگاه ها در PES 2017 حل کنیم

کونامی با عرضه Pro Evolution Soccer 2017 به خوبی ثابت کرد که هنوز هم می تواند در برابر سری فیفای الکترونیک آرتز قد علم کند. اما طرفداران پس باید با یک حقیقت کنار بی آیند. ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

کونامی با عرضه Pro Evolution Soccer 2017 به خوبی ثابت کرد که هنوز هم می تواند در برابر سری فیفای الکترونیک آرتز قد علم کند. اما طرفداران پس باید با یک حقیقت کنار بی آیند. هر چقدر هم که این سری فوتبالی مهیج و واقع گرایانه را ارائه کند، باز هم لیسانس نشدن نام تیم ها برای فوتبال دوستان ناخوشایند است. وقتی پس فوتبالی با این کیفیت را ارائه می کند، حیف است که نام هایی مثل London FC طرفداران فوتبال را از این سری می راند.

خوشبختانه، این مشکلی نیست که حل نشود. در چند سال اخیر همواره طرفداران این سری با عرضه پچ های غیر رسمی، مشکلات لیسانس را تا حد ممکن برطرف کرده اند. پس 2017 هم نه تنها از این قاعده مستثنا نیست، بلکه دست بازیکنان را هم بیش از پیش باز گذاشته تا به ساده ترین شیوه ممکن، نام و لوگو تیم ها را به واقعیت نزدیک کنند.

به لطف ویژگی به اشترک گذاری فایل، حال می توانید فایل حاوی نام و لوگو و لباس رسمی تیم ها را به پس 2017 اضافه کنید. متاسفانه این ویژگی در حال حاضر تنها بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و رایانه های خانگی در دسترس است و کاربران اکس باکس وان باید منتظر راه حل های دیگر بمانند.

PES 2017 2

  1. پیش از هر چیز باید یک حافظ جانبی (فلش) با فرمت FAT32 گیر بیاورید. در سیستم عامل ویندوز، می توان با کلیک راست بر روی فلش و انتخاب گزینه Format، فرمت جدیدی را برای فلش برگزید. دقت کنید که با تغییر فرمت از طریق این راهکار تمامی اطلاعات موجود در فلش تان پاک خواهد شد، پس پیش تز از ان ها بکاپ تهیه کنید.
  2. در فلش پوشه ای به نام WEPES ایجاد کنید.
  3. فایل دلخواه تان را از اینترنت دانلود کنید. از بین منابع بسیاری که این فایل ها را به اشتراگ می گذارند، PESWorld یکی از بهترین ها است. فایل مربوط به لیگ محبوب تان را دانلود کنید.
  4. اگر فایل دانلود شده فشرده شده بود، با اپلیکیشنی چون WinRARو یا 7zip محتویاتش را اکسترکت کرده و آن ها را در پوشه WEPES کپی کنید. در غیر این صورت کافی است که تمامی فایل های دانلود شده را به پوشه WEPES انتقال دهید. دقت کنید که گاهی درون فایل فشرده شده خود پوشه WEPES قرار دارد. در این صورت باید محتویات داخل پوشه WEPES اکسترکت شده را به فولدر WEPES ای که درون فلش تان ساختید انتقال دهید.
  5. فلش تان را به پلتفرم مد نظر تان متصل کرده و پس 2017 را اجرا کنید.
  6. در منو اصلی بازی گزینه Edit را خواهید یافت. در این منو به دنبال صفحه Data Management بگردید. پس از این که آن را پیدا و باز کردید، گزینه Import/Export را برگزینید.
  7. در این منو، Import Team را انتخاب کنید و در ادامه و در صفحه Select File تمامی باکس ها را تیک بزنید. در ادامه با صفحه Detailed Settings مواجه خواهید شد. دو باکس در این صفحه قرار گرفته اند که باید تیک هر دو را بردارید.
  8. پس از تایید، فایل ها برای چند دقیقه پردازش شده و سپس به صورت کاملا خودکار به بازی تان اضافه خواهند شد.
  9. فراموش نکنید که پس از پردازش فایل ها، گزینه Save را در صفحه Data Management برگزینید.

حال نوبت به لوگو تورنمت ها و لیگ ها می رسد

  1. در منو Data Management گزینه Import/Export را انتخاب کنید. در صفحه باز شده Import Images را برگزینید.
  2. در صفحه مربوط به Import Images گزینه ای به نام Competition Emblems را مشاهده خواهید کرد. آن را انتخاب کنید.
  3. حال فقط باید تمامی فایل های موجود در صفحه Competition Emblems (فقط فایل ها، نه پوشه ها) را تیک بزنید و بر روی OK کلیک کنید.
  4. پس از پردازش تصاویر، حال باید لوگو های قدیمی لیگ ها و تورنتمت ها را با نماد های ایمپورت شده تعویض کنید. این کار به راحتی در صفحه Competition Category که پس از پردازش تصاویر باز خواهد شد قابل انجام است.

اما کاربران Xbox One، می توانند اطلاعات تیم ها را به صورت دستی ویرایش کنند. خوشبختانه PES 2017 از ابزار ویرایش بسیار قدرتمندی بهره می برد که می توانید به لطف آن، لباس و نام تیم ها را ویرایش کنید. اما ممکن است که نام های عجیب و غریب باشگاه های پس شما را آشفته کند، به همین دلیل لیستی تهیه کرده ایم که نام صحیح هر باشگاه و نامش در پس 2017 در آن گرد آمده.

لیگ برتر انگلیس

1

لیگ چمپیونشیپ

2

لا لیگا اسپانیا

3

سگوندا دیویژن اسپانیا

4

سری آ ایتالیا

5

سری بی آیتالیا

6

لیگ برتر پرتغال

7

بررسی ویدئو مفصل دیجیاتو از Pro Evolution Soccer 2017 را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Mohammad abasi
    Mohammad abasi | ۵ آذر ۱۳۹۵

    آقا معلوم نیست کی برای PCدرست میشه

  • nemar bakhtiari
    nemar bakhtiari | ۲۵ آبان ۱۳۹۵

    دروود دوستان کی میتونه کپی از نقل وانتقلات توبخش سیو بگیره بفرسته واسم pes2017 ممنون میشم (تلگرام taraz10

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی