ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل از آزمایش موفقیت آمیز فناوری نسل ۴.۵ اینترنت خبر داد

دسترسی به نسل چهارم شبکه های اینترنت موبایلی یکی از بهترین اتفاقاتی است که این روزها برای کاربران کشورمان رخ داده. اما همانطور که می دانید جهان در حال حرکت به سمت شبکه های نسل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۹

دسترسی به نسل چهارم شبکه های اینترنت موبایلی یکی از بهترین اتفاقاتی است که این روزها برای کاربران کشورمان رخ داده. اما همانطور که می دانید جهان در حال حرکت به سمت شبکه های نسل پنجم است و اکنون در همین راستا اپراتور دوم ایران، یا همان ایرانسل، خبر داده است که در راستای دستیابی به این نوع خدمات موفق شده برای نخستین بار در ایران و منطقه فناوری نسل ۴.۵ اینترنت موبایل را با موفقیت آزمایش نماید.

در این رابطه دفتر روابط عمومی ایرانسل بیانیه خبری را برای دیجیاتو ارسال کرده است که از شما دعوت به عمل می آوریم در ادامه ی مطلب و جهت آگاهی بیشتر از موضوع آن را مطالعه نمایید.

ایرانسل در راستای پیشگامی در توسعه تکنولوژی و تلاش برای دستیابی به نسل پنجم اینترنت (5G)، موفق شد به عنوان نخستین اپراتور در ایران و منطقه، نسل 4.5 اینترنت را با موفقیت آزمایش کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، آزمایش نسل 4.5 اینترنت توسط ایرانسل همزمان با عید سعید غدیر خم و با دستیابی به سرعت دانلود 1200 مگابیت بر ثانیه با نرخ تاخیر (PING) یک میلی‌ثانیه و با دانلود یک فایل ویدئویی دو گیگابایتی طی 14 ثانیه با موفقیت انجام شد.

ایرانسل پیش از این نیز در تاریخ 13 مرداد 95 در مراسم راه‌اندازی گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در ایران، موفق به آزمایش سرعت دانلود بالای 600 مگابیت بر ثانیه شده بود. رکورد سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه نیز پیشتر توسط ایرانسل برای نخستین بار به ثبت رسیده بود.

بر اساس این گزارش، ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و اپراتور پیشرو در ارائه جدیدترین فناوری‌های ارتباطی، پیشتر نیز موفق به آزمایش فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE) و نیز پروتکل اینترنت نسخه 6 (IPv6) شده بود.

ایرانسل پس از گذشت نزدیک به دو سال از دریافت مجوز ارتقای پروانه شبکه به نسل سوم، چهارم و بالاتر اینترنت همراه، در حال حاضر گسترده‌ترین و پرسرعت‌ترین شبکه اینترنت را در ایران ارائه می‌دهد.

مشاهده ویدئوی تست سرعت فوق در نشانی aparat.com/irancell امکان‌پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • Khanmohammadi
    Khanmohammadi | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    من الان دو ماهه سیمکارت ایرانسل 4g گرفتم ونمیتونم استفاده کنم متاسفانه در منطقه ما (شهر ری ) اصلا 3g هم انتن به شدت ضعیفه تا به حال بیش از ۲۰ بار تماس با ایرانسل گرفتم ولی دو ماهه میگن در حال به روز رسانی هستیم
    یکی نیست بگه شما بیا همین انتن دهی 3g رو تو مناقطی که مشکل دارن درست کن ما 5g نخواستیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی