ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از اگزینوس 7270 با فناوری 14 نانومتری پرده برداشت

کره ای ها چیپ جدیدی برای ابزارهای پوشیدنی معرفی کردند. اگزینوس 7 دوال 7270، اولین پردازنده ای است که بر اساس فناوری 14 نانومتری توسعه یافته است. سامسونگ از سال 2015 به فناوری 14 نانومتری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

کره ای ها چیپ جدیدی برای ابزارهای پوشیدنی معرفی کردند. اگزینوس 7 دوال 7270، اولین پردازنده ای است که بر اساس فناوری 14 نانومتری توسعه یافته است.

سامسونگ از سال 2015 به فناوری 14 نانومتری روی آورد و اگزینوس 7420 اولین آن ها بود. کره ای ها از این پردازنده برای ورژن های بین الملل گلکسی اس 6، اس 6 اج و گلکسی نوت 5 استفاده کردند. حالا اما اولین بار است که فناوری 14 نانومتری سامسونگ می تواند روی ابزارهای پوشیدنی مورد استفاده قرار گیرد.

Exynos-7270

اگزینوس 7270 از دو هسته ARM Cortex A53 تشکیل شده که طراحی شده اند تا بهره وری بیشتری در مصرف انرژی داشته و عملکرد متعادل تری از خود نشان دهد. از آنجایی که چیپ ها با فناوری 14 نانومتری ساخته شده اند، سامسونگ مدعی شده سی پی یو 20 درصد در مصرف انرژی بهتر از چیپ های 28 نانومتری عمل خواهند کرد.

در کنار آن، یک مودم LTE Cat.4 نیز قرار گرفته که اجازه می دهد ابزارهای پوشیدنی مجهز به آن، اطلاعات را در هر مکانی با سرعت بالایی انتقال دهند. اگزینوس 7270 همچنین از بلوتوث، وای فای و رادیو اف ام بهره می برد.

سامسونگ هنوز اعلام نداشته که چه دستگاه هایی قرار است به اگزینوس 7270 مجهز شوند و برای دریافت اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آدم های ساده را دوست دارم
    آدم های ساده را دوست دارم | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    چیپست اس 6 و نوت 5 7420 هستش

مطالب پیشنهادی