یک نکته عجیب در مورد نسخه ویندوز 10 اینستاگرام این است که برای بارگذاری عکس و ویدئو با آن حتما به یک رایانه یا تبلت تاچ اسکرین احتیاج دارید. البته اگر از تبلت های سرفس استفاده می کنید مشکلی بابت این موضوع نخواهید داشت.
اینستاگرام بالاخره برای رایانه و تبلت های ویندوز 10 منتشر شد
بهار امسال بود که اینستاگرام پس از مدت ها اپلیکیشن خود را برای موبایل های ویندوز 10 منتشر کرد، و حالا نوبت به کاربران تبلت ها و رایانه های ویندوزی رسیده که به امکانات این شبکه ...
بهار امسال بود که اینستاگرام پس از مدت ها اپلیکیشن خود را برای موبایل های ویندوز 10 منتشر کرد، و حالا نوبت به کاربران تبلت ها و رایانه های ویندوزی رسیده که به امکانات این شبکه اجتماعی در دستگاه های خود دسترسی داشته باشند.
اینستاگرام ویندوز 10 حالا به یک اپ یونیورسال واقعی تبدیل شده، چرا که می توان آن را هم در موبایل، هم در تبلت و هم رایانه استفاده نمود. درست مثل نسخه های iOS و اندروید، در اینستاگرام ویندوز علاوه بر قابلیت های عکاسی و ویرایشی به گزینه هایی همچون دایرکت و بخش اکسپلور و Stories دسترسی خواهید داشت.
در حالی که کاربران ویندوز 10 حالا می توانند از امکانات اینستاگرام در تمام دستگاه های خود بهره بگیرند، صاحبان آیپد هنوز برای کار در این شبکه اجتماعی به اپلیکیشن آیفون آن متکی هستند و به نظر می رسد که اینستاگرام هم برنامه خاصی جهت ارائه اپلیکیشنی اختصاصی برای کاربران آیپد ندارد.
نسخه یونیورسال اینستاگرام برای ویندوز 10 را می توانید از ویندوزاستور دانلود کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوستاني كه ميگن ميپره بيرون نسخه پرو و بيلد ١٦٠٧ يا همان رد استون رو استفاده كنن.دوما كند نيست فيلت شكن شما پولي نيست.٤ هزار تومن بده برو حالشو ببر.سوما با جنيوس يا همان ip product كاري نداره و ويندوز خراب نميشه
سلام وقت شما بخیر من بلد نیستم اینستگرام برای ویندوز10 نصب کنم ممنون میشم کمکم کنید
من نصب کردم ولی اجرا نمیشه
لوگوی اینستاگرام میاد یهو بسته میشه ?
سلام من تا حالا از ویندوز استور دانلود نکردم
در ضمن ویدوز۱۰ من اورجینال نیست
این باعث پریدن ویدوز نمیشه
خیلی خیلی خیلی خیلی کنده
دوست عزيز با فيلت شكن وارد شو به بخش استور ابتدا استورتو آپديت كن سپس دان كن و مطمعن باش ويندوزت پرو و بيلد ١٦٠٧ يا همون ردستون هست.بعدا راحت برو دان كن.اگه عضو اينسايدر هستي دستورات استفاده سرويس رو تو بخش نظرات بخوني
مال من ارور host میده?
ورژن مک هم نداره
photodesk جای خالیش رو پر کرده
عالیهههههه
منكه صبح دان كردم.ولي آپلود رو رفتم به بخش services و حل كردم چون يه درايو واسه عكس قبول ميكنه اونم پوشه عكس خود كامپيوتره.ميتونين تو بخش تنظيمات خود را توسعه دهنده معرفي كنيد و برنامه هارو تغيير بديد.خيلي كار جالبي كرده مايكروسافت واقعا يكپارچه كرده.من باورم نميشد كه پاورشل هم بزاره كه واسه برنامه نويسان كمك كرده خيلي
میشه توضیح بدین؟ این بخش کجاست؟ ممنون
ینی چی تو صفحه های تاچ اسکرینه فقط
ینی اونایی که موسیه کار نمیکنه ؟؟ :/
منكه صبح دان كردم.ولي آپلود رو رفتم به بخش services و حل كردم چون يه درايو واسه عكس قبول ميكنه اونم پوشه عكس خود كامپيوتره.ميتونين تو بخش تنظيمات خود را توسعه دهنده معرفي كنيد و برنامه هارو تغيير بديد.خيلي كار جالبي كرده مايكروسافت واقعا يكپارچه كرده.من باورم نميشد كه پاورشل هم بزاره كه واسه برنامه نويسان كمك كرده خيلي
كپي مدل گوشيه.تو مكسيمايزم كه حرف نداره عكسا ميشن فول اسكرين.????