ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اینستاگرام بالاخره برای رایانه و تبلت های ویندوز 10 منتشر شد

بهار امسال بود که اینستاگرام پس از مدت ها اپلیکیشن خود را برای موبایل های ویندوز 10 منتشر کرد، و حالا نوبت به کاربران تبلت ها و رایانه های ویندوزی رسیده که به امکانات این شبکه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بهار امسال بود که اینستاگرام پس از مدت ها اپلیکیشن خود را برای موبایل های ویندوز 10 منتشر کرد، و حالا نوبت به کاربران تبلت ها و رایانه های ویندوزی رسیده که به امکانات این شبکه اجتماعی در دستگاه های خود دسترسی داشته باشند.

اینستاگرام ویندوز 10 حالا به یک اپ یونیورسال واقعی تبدیل شده، چرا که می توان آن را هم در موبایل، هم در تبلت و هم رایانه استفاده نمود. درست مثل نسخه های iOS و اندروید، در اینستاگرام ویندوز علاوه بر قابلیت های عکاسی و ویرایشی به گزینه هایی همچون دایرکت و بخش اکسپلور و Stories دسترسی خواهید داشت.

یک نکته عجیب در مورد نسخه ویندوز 10 اینستاگرام این است که برای بارگذاری عکس و ویدئو با آن حتما به یک رایانه یا تبلت تاچ اسکرین احتیاج دارید. البته اگر از تبلت های سرفس استفاده می کنید مشکلی بابت این موضوع نخواهید داشت.

در حالی که کاربران ویندوز 10 حالا می توانند از امکانات اینستاگرام در تمام دستگاه های خود بهره بگیرند، صاحبان آیپد هنوز برای کار در این شبکه اجتماعی به اپلیکیشن آیفون آن متکی هستند و به نظر می رسد که اینستاگرام هم برنامه خاصی جهت ارائه اپلیکیشنی اختصاصی برای کاربران آیپد ندارد.

نسخه یونیورسال اینستاگرام برای ویندوز 10 را می توانید از ویندوزاستور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Farzad37j
    Farzad37j | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

    دوستاني كه ميگن ميپره بيرون نسخه پرو و بيلد ١٦٠٧ يا همان رد استون رو استفاده كنن.دوما كند نيست فيلت شكن شما پولي نيست.٤ هزار تومن بده برو حالشو ببر.سوما با جنيوس يا همان ip product كاري نداره و ويندوز خراب نميشه

    • farzaneh riazi
      farzaneh riazi | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

      سلام وقت شما بخیر من بلد نیستم اینستگرام برای ویندوز10 نصب کنم ممنون میشم کمکم کنید

  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۲۵ مهر ۱۳۹۵

    من نصب کردم ولی اجرا نمیشه
    لوگوی اینستاگرام میاد یهو بسته میشه ?

  • omid saei
    omid saei | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    سلام من تا حالا از ویندوز استور دانلود نکردم
    در ضمن ویدوز۱۰ من اورجینال نیست
    این باعث پریدن ویدوز نمیشه

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    خیلی خیلی خیلی خیلی کنده

  • Farzad37j
    Farzad37j | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    دوست عزيز با فيلت شكن وارد شو به بخش استور ابتدا استورتو آپديت كن سپس دان كن و مطمعن باش ويندوزت پرو و بيلد ١٦٠٧ يا همون ردستون هست.بعدا راحت برو دان كن.اگه عضو اينسايدر هستي دستورات استفاده سرويس رو تو بخش نظرات بخوني

  • Ali_dahaghin
    Ali_dahaghin | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    مال من ارور host میده?

  • hector_k2
    hector_k2 | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    ورژن مک هم نداره
    photodesk جای خالیش رو پر کرده
    عالیهههههه

  • Farzad37j
    Farzad37j | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    منكه صبح دان كردم.ولي آپلود رو رفتم به بخش services و حل كردم چون يه درايو واسه عكس قبول ميكنه اونم پوشه عكس خود كامپيوتره.ميتونين تو بخش تنظيمات خود را توسعه دهنده معرفي كنيد و برنامه هارو تغيير بديد.خيلي كار جالبي كرده مايكروسافت واقعا يكپارچه كرده.من باورم نميشد كه پاورشل هم بزاره كه واسه برنامه نويسان كمك كرده خيلي

    • عبدالله
      عبدالله | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

      میشه توضیح بدین؟ این بخش کجاست؟ ممنون

  • IamSeraj
    IamSeraj | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    ینی چی تو صفحه های تاچ اسکرینه فقط
    ینی اونایی که موسیه کار نمیکنه ؟؟ :/

    • Farzad37j
      Farzad37j | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

      منكه صبح دان كردم.ولي آپلود رو رفتم به بخش services و حل كردم چون يه درايو واسه عكس قبول ميكنه اونم پوشه عكس خود كامپيوتره.ميتونين تو بخش تنظيمات خود را توسعه دهنده معرفي كنيد و برنامه هارو تغيير بديد.خيلي كار جالبي كرده مايكروسافت واقعا يكپارچه كرده.من باورم نميشد كه پاورشل هم بزاره كه واسه برنامه نويسان كمك كرده خيلي

  • Farzad37j
    Farzad37j | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    كپي مدل گوشيه.تو مكسيمايزم كه حرف نداره عكسا ميشن فول اسكرين.????

مطالب پیشنهادی