ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شیطنت جدید راک استار؛ آیا بالاخره نسخه بعدی Red Dead معرفی می شود؟

شب گذشته شرکت Rockstar Games تصویری در حساب توئیتر خود منتشر ساخت که اغلب مردم تصور می کنند به نسخه بعدی بازی محبوب و مورد انتظار Red Dead اشاره دارد. همانطور که در تصویر بالا ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

شب گذشته شرکت Rockstar Games تصویری در حساب توئیتر خود منتشر ساخت که اغلب مردم تصور می کنند به نسخه بعدی بازی محبوب و مورد انتظار Red Dead اشاره دارد.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، اگرچه تنها با لوگوی خونین و قرمز رنگ راک استار گیمز طرف هستیم، اما این شرکت همواره از این طرح برای بازی Red Dead استفاده کرده و علاوه بر این کمتر کسی انتظار دارد راک استار تصاویر گرافیکی از لوگوی خود را بی منظور توئیت کند.

در حال حاضر انتشار تیزر مورد بحث شور و هیجان عظیمی در بین هواداران و علاقه مندان به عناوین پرفروش زیرمجموعه Take-Two ایجاد کرده و توئیت مذکور در کمتر از یک روز نزدیک به صد هزار بار ریتوئیت شده است.

قریب به اتفاق همه مردم و حتی فعالان خوزه گیم معتقدند نسخه بعدی Red Dead در شرف معرفی است، اما با این وجود کسی نمی داند با Redemption 2 طرف خواهیم بود یا نسخه سوم این عنوان.

red_dead_redemption-w600

شایعات پیرامون این بازی در سال گذشته سر به فلک کشیده و قبل از هر مراسمی منتظر معرفی و رونمایی Red Dead جدید بوده ایم؛ اما حالا همه چیز رنگ و بوی واقعی تری به خود گرفته.

گفتنی است تابستان گذشته Red Dead Redemption به لیست عناوین بکوارد کنسول اکس باکس وان اضافه شد و اخیراً نسخه اول این عنوان، Red Dead Revolver نیز برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفت.

ما هم مثل شما بی صبرانه منتظر معرفی و عرضه نسخه بعدی بازی وسترن راک استار هستیم و امیدواریم تصویر منتظر شده تنها شیطنت مدیران شرکت امریکایی نباشد. آیا واقعاً در شرف رونمایی نسخه جدید Red Dead هستیم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فرشاد
    فرشاد | ۲۹ مهر ۱۳۹۵

    باور نمیکنم توی ایران با وجود این همه مشغله و گرفتاری برای اکثریت جامعه کسی تا این حد پیگیر و فن گیم‌ها باشه. اگه هست دل خوشی داره!

  • رضا
    رضا | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

    این راکستار فقط زجر میده آدمو

مطالب پیشنهادی