ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس استودیو معرفی شد؛ اولین کامپیوتر All-in-One مایکروسافت

دقایقی پیش «پانوس پانای» در رویداد مایکروسافت از «Surface Studio» پرده برداشت؛ رایانه ای قدرتمند که عنوان نخستن کامپیوتر All-in-One ساخته شده توسط مایکروسافت را یدک می کشد. مایکروسافت می گوید که این کامپیوتر را مخصوص ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

دقایقی پیش «پانوس پانای» در رویداد مایکروسافت از «Surface Studio» پرده برداشت؛ رایانه ای قدرتمند که عنوان نخستن کامپیوتر All-in-One ساخته شده توسط مایکروسافت را یدک می کشد.

مایکروسافت می گوید که این کامپیوتر را مخصوص حرفه ای ها توسعه داده و با نگاهی به لیست مشخصات آن، به سادگی می توان به همین گفته اهالی ردموند رسید.

Screen Shot 1395-08-05 at 7.10.06 PM-w700

سرفس استودیو دارای یک نمایشگر ۲۸ اینچی است که از ۱۳.۵ میلیون پیکسل میزبانی می کند. پانوس پانای در هنگام معرفی این محصول عنوان کرد که نمایشگر دستگاه، باریک ترین در نوع خود است و از کناره ها بسیار زیبا به نظر می رسد، چرا که ضخامت آن به طور کلی تنها به ۱۲.۵ میلیمتر می رسد.

Screen Shot 1395-08-05 at 7.02.17 PM

به هر حال این کامپیوتر نام استودیو را یدک می کشد و برای عکاسان و ویرایش کنندگان ویدیو بهترین گزینه به شمار می رود، در نتیجه نمی تواند بهترین نمایشگر را نداشته باشد. مایکروسافت خبر می دهد که صفحه نمایش این محصول از ویژگی TrueColor بهره می برد و رنگ ها را به بهترین شکل در برابر دیدگان کاربر قرار می دهد.

مایکروسافت همچنین از نسبت تصویر ۳ به ۲ در صفحه نمایش سرفس استودیو گفت و عنوان نمود که در هر اینچ این نمایشگر، ۱۹۲ پیکسل جای گرفته اند.

Screen Shot 1395-08-05 at 7.09.35 PM-w700

کامپیوتر جدید مایکروسافت از درگاه های بسیار متنوعی هم برخوردار است. درگاه صدا، کارت SD، مینی دیسپلی پورت، اترنت و ۴ عدد پورت USB 3.0 در این محصول جای گرفته اند.

کارت گرافیک دستگاه GeForce 980M ذکر شده. حافظه رم به ۳۲ گیگابایت می رسد در حالی که ظرفیت داخلی به ۲ ترابایت از نوع هیبریدی می رسد.

سرفس استودیو از نسل ششم پردازنده های اینتل استفاده می کند و گویا مایکروسافت هم از صبر کردن برای پردازنده های نسل هفتم اینتل خسته شده است. ردموندی ها همچنین عنوان می کنند که سرفس استودیو از سیستم صدای فراگیر ۲.۱ کاناله استفاده می کند. دوربین جلوی این محصول هم به گونه ای است که امکان استفاده از ویژگی ویندوز Hello را مهیا می کند.

مایکروسافت در کنار استودیو، از سرفس دایال (Surface Dial) هم پرده برداشت که کاربر می تواند از طریق آن، همین کامپیوتر را مدیریت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۶ آبان ۱۳۹۵

    در یک کلام محشر :microsoft:

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۶ آبان ۱۳۹۵

    خيلى محصول باحال و جذابى شده .. دليل باريك بودن مانيتورش پايشه كه سخت افزار اونجاس و كاملاً برعكس اپل عمل كرده كه ميتونه جالب باشه .. بايد توو استفاده ديد چطوره چون معمولاً با اين دستگاه ها كاراى سنگين رو انجام ميدن .. بهترين قسمتش انعطاف پذيرشه كه واقعا ايول داره .. مايكروسافت داره اكوسيستمشو كامل تر ميكنه هر سال

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۵ آبان ۱۳۹۵

    مگه داریم, مگه میشه. من ویدیو های مختلفش رو دیدم خیلی امکانات داره و سخت افزارش هم خیلی قویه, انا فوق العاده گرونه. با پول مدل پایش میشه یه آل این وان اپل گرفت

    • Death Star
      Death Star | ۵ آبان ۱۳۹۵

      مدل اپل این به چه دردی می خوره ؟ خواهش این اعجوبه را با میراث از رده خارج جابز مقایسه نکنید . امسال مایکروسافت پس از جمعه سیاه 21 اکتبر لینوکس و در دوران افول اپل واقعا یکه تازی می کند . واقعا لینوکس برای ما چیکار کرده است ؟ لینوکسی که حتی با این همه ادعا اپن سورس بودن از کشف باگ خطرناک 11 ساله عاجز بوده است !؟ کار را باید به کاردان سپرد نه اینکه هر دانشجوی دکتری با کمی تغییر یک نسخه دموده یک توزیع بدهد . لینوکس به پایان خط رسیده است مطمئن باشید پس از حمله DDOS تاریخی 21 اکتبر دولت امریکا رسما فرمان ایجاد یک سیستم عامل جدید را صادر کرده است . ?

      • Rooz5eh
        Rooz5eh | ۶ آبان ۱۳۹۵

        داداش نحوه ى استفاده ى يه چيزى رو بلد نيستى و نميدونى چه كاربردى داره فك نكن به درد نميخوره .. به درد جنابعالى نميخوره به درد خيليا خورده .. با اينكه سرفيس استوديو خيلى جذابه ولى تازه مايكروسافت وارد اين حوزه شده و اپل خيلى وقته ايمك رو معرفى كرده و در حال حاضر حرف اول رو ميزنه

        • abbasalim
          abbasalim | ۶ آبان ۱۳۹۵

          عزیز. اکثر سیستم عامل های سرور ها لینوکس هست بعد میگی لینوکس به چه دردی مخوره :|

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۵ آبان ۱۳۹۵

    بهترین محصول این چند وقته اس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی