ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپراتور T-Mobile از یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 با تمرکز بر واقعیت مجازی پرده برداشت

در حالی که مایکروسافت در میانه ی برگزاری کنفرانس ویندوز 10 در شهر نیویورک است، T-Mobile اندکی عجله کرده و اطلاعات مربوط به یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 را روی وبسایت خود قرار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۳

در حالی که مایکروسافت در میانه ی برگزاری کنفرانس ویندوز 10 در شهر نیویورک است، T-Mobile اندکی عجله کرده و اطلاعات مربوط به یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 را روی وبسایت خود قرار داده است.

این تلفن هوشمند البته چندان جدید نیست و Idol 4S ساخت آلکاتل به حساب می آید که چند ماه پیش با سیستم عامل اندروید و همراه با یک هدست واقعیت مجازی به بازار عرضه شده بود.

اما حالا مایکروسافت همانطور که در شایعات به گوش می رسید، با شرکت فرانسوی وارد تعامل شده تا بار دیگر همین محصول را با سیستم عامل موبایل خود و البته همراه با یک هدست واقعیت مجازی به بازار عرضه نماید.

http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/260442-image/Alcatel-Idol-4S.jpg

تی موبایل بر همین اساس در وبسایت خود Idol 4S جدید را نخستین تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 معرفی کرده که همراه با هدست واقعیت مجازی به بازار عرضه می شود.

Screen_Shot_2016-10-26_at_8.13.08_AM.0-w600

این اپراتور مخابراتی می گوید به شکل پیش فرض بازی و اپلیکیشن هایی روی Idol 4S جدید نصب شده که با استفاده از آنها می توانید قابلیت های ویندوز 10 در زمینه واقعیت مجازی و هولوگرافی را مورد بهره برداری قرار دهید.

در مورد ویژگی های سخت افزاری دستگاه نیز می توانیم به پردازنده 4 هسته ای 2.15 گیگاهرتزی اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش با کارت حافظه، نمایشگر 5.5 اینچی 2.5D از نوع AMOLED با رزولوشن 1080 و دوربین های 21 و 8 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

Alcatel-Idol-4S-w600

اما در نهایت باید بدانید عمده ترین ویژگی محصول عرضه ی هدست 299 دلاری واقعیت مجازی در کنار این تلفن هوشمند به حساب می آید که نشان می دهد این حوزه ی رو به رشد تا چه حد برای شرکت ساکن ردموند اهمیت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۶ آبان ۱۳۹۵

    کاش ماژولارش بیاد

  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۵ آبان ۱۳۹۵

    خیلی از این گوشی خوشم اومده ?

مطالب پیشنهادی