ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی های Razer و Nacon از کنترلرهایی حرفه ای برای پلی استیشن 4 رونمایی کردند

دو کمپانی Razer و Nacon به تازگی از کنترلرهای حرفه ای خود برای کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرده اند که اواخر امسال، در کشورهای اروپایی عرضه می شوند. این کنترلرها که در بلاگ رسمی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

دو کمپانی Razer و Nacon به تازگی از کنترلرهای حرفه ای خود برای کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرده اند که اواخر امسال، در کشورهای اروپایی عرضه می شوند. این کنترلرها که در بلاگ رسمی سونی معرفی شدند، تماماً از سوی کمپانی ژاپنی پشتیبانی می شوند و اساساً براساس نیازهای بازیکنان حرفه ای مسابقات eSports ساخته شده اند.

هر دو کنترلر، از ویژگی های معمول DualShock 4 پشتیبانی می کنند و در عین حال، قابلیت های جدیدی با خود به همراه می آورند. کنترلر ریزر که Raiju نام گرفته، از دو بامپر و دو تریگر اضافه بهره می برد که ظاهری شبیه به کنترلر Elite اکس باکس وان به DualShock 4 بخشیده است. علاوه بر این، Raiju از دو پروفایل مختلف بهره می برد که می توان به سرعت میان آنها تعویض کرد و بازی را ادامه داد.

ps4_pro_controller_razer_raiju-w600

 

از طرف دیگر، کنترلر Nacon Revolution از فرموری انحصاری برای افزایش دقت در مسابقات حرفه ای بهره می برد و D-Pad آن از هشت جهت پشتیبانی می کند. مضاف بر این، از طریق اپلیکیشن اختصاصی پی سی، می توان چهار پروفایل مختلف برای Revolution به وجود آورد و چیدمان دکمه های کنترلر را به صورت تمام و کمال تغییر داد. گفتنی است که 6 وزنه هم به همراه Nacon Revolution عرضه می شود که امکان شخصی سازی هرچه بیشتر وزن کنترلر را مهیا می سازد.

در نهایت باید افزود که هنوز تاریخ عرضه دقیق و قیمت دو کنترلر Razer Raiju و Nacon Revolution مشخص نشده اما در تعطیلات کریسمس امسال می توان منتظر عرضه آنها به بازارا اروپا و سپس دیگر نقاط جهان بود.

ps4_pro_controller_nacon_revolution-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۶ آبان ۱۳۹۵

    یکی از یکی بی ریخت تر

  • Night Fury
    Night Fury | ۶ آبان ۱۳۹۵

    دومیه از ایکس باکس اسکی رفته. و چرا سیم دارن دسته ها؟ همین هفته پیش سونی گفت دسته الیت نمیخواد بسازه برای اینکه کاربرا به چند دسته تقسیم نشن اما الان دوتا دسته دادن بیرون

    • mehdi
      mehdi | ۷ آبان ۱۳۹۵

      سونی نساخته دو شرکت دیگر ساختند

  • Rivekan
    Rivekan | ۶ آبان ۱۳۹۵

    مثل این که همه ایمان آوردند که ارگونومی دسته اکس باکس بهتره، حتی وقتی دارند برای پلی دسته طراحی می کنند از دسته ایکس باکس الهام می‌گیرند!

مطالب پیشنهادی