ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه ایرپادهای بی سیم اپل احتمالاً به سال ۲۰۱۷ موکول می شود

اپل در زمان معرفی ایرپادهای بی سیم خود خبر داده بود که آنها را در پایان اکتبر به فروش می رساند اما چند روز پیش و در همان انتهای اکتبر، این شرکت رسماً از تاخیر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اپل در زمان معرفی ایرپادهای بی سیم خود خبر داده بود که آنها را در پایان اکتبر به فروش می رساند اما چند روز پیش و در همان انتهای اکتبر، این شرکت رسماً از تاخیر خوردن عرضه آنها خبر داد و تاریخ دقیق عرضه مشخص نشد.

اکنون برخی منابعی که با تامین کنندگان اپل در ارتباط هستند گزارش می دهند که باید در سال ۲۰۱۷ انتظار ایرپادهای بی سیم را کشید.

نشریه «Economic Daily News» عنوان نموده که اپل در بهترین حالت قادر به ارائه ایرپادهای بی سیم در ژانویه ۲۰۱۷ است. در چنین حالتی، طبیعتاً شرکت مورد بحث فصل فروش تعطیلات پایان سال را از دست خواهد داد.

اپل کار تولید انبوه ایرپادهای بی سیم را به شرکت تایوانی «Inventec» سپرده و این کمپانی هم برای سال ۲۰۱۷ تا ۷ درصد رشد در درآمد را پیش بینی کرده و عنوان نموده که کل درآمدش در سال پیش رو به ۲۳.۸۳ میلیارد دلار خواهد رسید.

اولین بار در ماه سپتامبر بود که «مینگ-چی کو»، تحلیلگر موسسه «KGI Securities» خبر از ارتباط اپل با شرکت Inventec داد. اپل هم چند روز بعد ایرپادهای بی سیم را در مراسم رونمایی از آیفون ۷ معرفی کرد و خبر داد که قادر به پخش مداوم موسیقی با کیفیت بالا برای ۵ ساعت هستند در حالی که جعبه آنها، در نقش باتری ظاهر شده که می تواند تا ۲۴ ساعت دیگر پخش موسیقی را برای آنها به ارمغان آورد. جعبه ایرپادها نیز مانند آیفون، از طریق درگاه لایتنینگ و با شارژر آیفون شارژ می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی