نگاه نزدیک به موبایل Mate 9 Porsche Design هوآوی
بعد از مدت های طولانی بود که کمپانی هوآوی بالاخره از موبایل پرچمدار Mate 9 و نسخه محدود و زیبای آن، تحت عنوان Mate 9 Porsche Design رونمایی کرد. هر دو موبایل، مشخصات بسیار تحسین ...
بعد از مدت های طولانی بود که کمپانی هوآوی بالاخره از موبایل پرچمدار Mate 9 و نسخه محدود و زیبای آن، تحت عنوان Mate 9 Porsche Design رونمایی کرد. هر دو موبایل، مشخصات بسیار تحسین برانگیزی را در خود جای می دهند هرچند که در مجموع، علی رغم بهره گیری از نمایشگر کوچکتر، مدل Porsche Design اندکی نسبت به مدل معمولی برتری دارد.
Mate 9 Porsche Design برخلاف مدل معمولی دستگاه، از نمایشگر خمیده بهره می برد که جلوه ای زیبا به آن بخشیده و طراحی اش را به بهترین پرچمداران موجود در بازار نزدیک کرده است. در ادامه نگاهی نزدیک خواهیم داشت به موبایل Mate 9 Porsche Design هوآوی و طراحی منحصر به فرد آن.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







گوشي جالبيه اونايي كه هم ميگن ارزششو نداره يكي بهشون بگه راست ميگين آيفون ۲۷۰۰ميلي آمپري يا نوت هفت قابل اشتعال ارزششو داره.در ضمن هيچ فكر نميكنن چرا پس پورش بعد بلك بري رفته سراغ هواوي؟؟؟؟
عزيزم منفجر نشين هواوي تو كل كشورتون داره براتون دكل ميزنه تا آنتن بگيرين ولي هنوز سامسونگ تو شمال درخت ميكاره
ببنظر من پورشه براي اين رفته دنبال هواوي و بلكبري چون اين دوتا شركت نياز دارن براي تبليغات و اجازه ميدن ب پورشه براي اينكه خودشونو بكشن بالا
در حالي ك سامسونگ و اپل اصلا نيازي ندارن به اين كار ها
درسته نياز ندارن پس بخاطر اونه كه يوتيوب يك در ميون تو اول ويديو ها قابليت هاي شركت سامسونگو توضيح ميده.
ببخشین استاد
داره دکل میزنه پولشم میگیره :)
هواووی شرکتیه که گوگل و پورشه بهش اعتناد کردن. چرا پورشه ایفون و سامسونگ رجوع نکرد؟ چون هواووی هواوویه.
والا ما که روی این برند چینی با کیفیت تعصبی نداریم اما از تعداد لایکا معلومه طرفدارای سامسونگ بدجور ناراحتن?...ایشالا منتظر گوشیهای ضد انفجار سامسونگ هستیم. شما هم زیاد ناراحت نباشید چون هواوی همیشه مشتری مداریش از سامسونگ بیشتر بوده
از جلو کناره ها همون گوشی ای7 اج و نوت 7 هست
فقط پشتشو زحمت کشیدن طراحای هوواوی عوض کردن
اونوقت ادعای نو اوری هم دارن
همین که شبیه نوت 7 نباشه خودش پیشرفته داداچ??
فعلا که هرکی اینو از جلو ببینه هیچ فرقی با نوت نمیبینه
خلاقیت ماشالا تو برادران چینی بیداد میکنه
بعد بلك بري رفته سراغ هواوي پس چرا نرفته به سامسونگ يا اپل؟پس معلومه شركت خاص آلماني دنبال پيشرفتاي خاص شركتاي خاص هست.اپل و سامبي ها منفجر نشين فقط پورش احتمالا شركتاي دوستدار شمارو شركت ندونسته.?????
خيلى ببخشيد الان پورشه بره سراغ اپل ، اپل ميگه چشم يه طراحى با پورشه ديزاين انجام ميديم؟:))
نهايت كارى كه ميتونه بكنه اينه كه خود پورشه بده يه سرى ايفون رو ديزاين كنن وگرنه اينكه يه گوشى اين مدلى كه از طرف اپل توليد بشه واسش توو خواب هم اتفاق نميوفته و اين و همه ميدونن
بنچمارک نسخه ی معمولی حدودا ۱۳۰۰۰۰ در اومد من انتظار بیشتری داشتم
خیلی شیک و زیباست، درود بر هواوی
پورشه دیزانی که نوشته خیلی بد شده وگرنه خیلی بهتر میتونست باشه
این گوشی ارزش خرید توی ایران داره
قیمتش چنده؟؟
پشتش چرم بود :| ؟؟
به نظرم اون پورشه دزاینو نباید میزدن اون بالا باید مارک پورشه فق پشتش میزدن پاینشم مینوشتن پورشه دیزاین اینجوری قشنگتر میشد