ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Red Dead Redemption 2 تصویری خوش بینانه از غرب وحشی ارائه می دهد

مدیرعامل کمپانی تیک تو، استراوس زلنیک اخیراً در رویداد MKM Partners به صحبت درباره بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 پرداخته که قرار است پاییز سال آتی میلادی به بازار عرضه شود. وی در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ آبان ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

مدیرعامل کمپانی تیک تو، استراوس زلنیک اخیراً در رویداد MKM Partners به صحبت درباره بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 پرداخته که قرار است پاییز سال آتی میلادی به بازار عرضه شود. وی در ابتدای سخنان خود گفته که از واکنش مردم به بازی جدید استودیوی راک استار، شوکه نشده و در عوض، بسیار از عملکرد راک استار تا به امروز رضایت دارد.

زلنیک افزوده که تعداد بازدیدهای تریلر رونمایی از Red Dead Redemption به مراتب از آنچه کمپانی انتظار داشته بیشتر بوده است. مدیرعامل تیک تو اعتقاد دارد که سال آتی میلادی، زمان مناسبی برای عرضه RDR2 به شمار می رود و همین زمان بندی سبب خواهد شد تا بازی مجدداً موفقیت نسخه پیشین خود را تکرار کند.

زلنیک درباره نسخه ابتدایی بازی توضیح می دهد: «درک عمومی آن زمان به گونه ای بود که یک بازی با محوریت غرب وحشی موفق نمی شود. ما نقطه نظر دیگری را در پیش گرفتیم و دقیقاً همان چیزی بود که مردم معمولاً غرب وحشی را بدان شکل می بینند. وقتی ما Red Dead را عرضه نمودیم، موفق شد. و فکر میکنم که زمان برای یک بازی بزرگ دیگر که تصویری خوش بینانه از غرب وحشی ارائه می کند مناسب است.»

3158655-gta-w600

زلنیک ضمناً تاکید کرده که با وجود این مسائل، داستان RDR2 عمق عاطفی زیادی خواهد داشت و گیمرها را با خود درگیر می کند. گفتنی است که مدیرعامل تیک تو، بخشی از سخنان خود را به صحبت درباره بازی های سایر کمپانی های رقیب اختصاص داد و گفت که آنها، با سالانه کردن عناوین خود، فرنچایزهایشان را نیست و نابود کرده اند.

زلنیک معتقد است که از لحاظ تئوری، عرضه بازی هایی همچون Grand Theft Auto یا Red Dead ایده ای جذاب به نظر می رسد اما هزینه ساخت این بازی ها بسیار بالا خواهد بود و در عوض، کیفیت آنها روز به روز کاهش می یابد.با توجه به سخنان او، به نظر می رسد تیک تو قصد دارد به قدری تعداد فرنچایزهایش را گسترش دهد که هر سال چند بازی ارزشمند به بازار عرضه کند و در عین حال، فضای تنفس را برای تمام آنها باقی بگذارد.

در نهایت باید اشاره کرد که بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در پاییز 2017 روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود و هنوز هیچ صحبتی از احتمال عرضه آن روی پی سی یا نینتندو سوییچ به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ghost
    Ghost | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

    ولی جای مارستون خیلی خالیه :(

مطالب پیشنهادی