ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انبار آمازون در دوشنبه سایبری چه حال و هوایی داشت؟ [تماشا کنید]

وبسایت بیزینس اینسایدر در روز دوشنبه سایبری که یکی از مهم ترین روزهای سال برای خرید محسوب می شود به انبار صد هزار متری آمازون سر زده تا از جریان کار در [احتمالا] شلوغ ترین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ آذر ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۵

وبسایت بیزینس اینسایدر در روز دوشنبه سایبری که یکی از مهم ترین روزهای سال برای خرید محسوب می شود به انبار صد هزار متری آمازون سر زده تا از جریان کار در [احتمالا] شلوغ ترین روز سال فیلم برداری کند. طی این روز میلیون ها بسته از هر مرکز خارج می شود تا به دست مصرف کنندگان مشتاق برسد.

در سال 2015، آمازون 51 میلیون بسته در روز دوشنبه سایبری برای مشتریان خود ارسال کرد. با یک حساب سر انگشتی متوجه می شویم که این میزان یعنی ثبت 629 سفارش در هر ثانیه و آن ها تلاش دارند این رقم امسال حتی بیشتر هم بشود. بسیاری از انبارهای بزرگ آمازون از ربات های کیوا برای کنترل امور داخلی و جا به جایی بارها استفاده می کنند تا نیروی انسانی دخالت زیادی در امور میدانی نداشته باشد.

ربات ها زیر قفسه های 300 کیلوگرمی اجناس قرار میگیرند و آن ها را به راحتی بلند و جا به جا می کنند. قفسه به سمت نیروی انسانی می رود و کارمند آمازون بر اساس لیستی که در برابرش قرار گرفته، اجناس را از قفسه ها بر می دارد و درون سبد خرید می گذارد.

باقی ماجرا را می توانید به خوبی در ویدیو تماشا کنید و ببینید که با چه سرعتی، اجناس از انبار به دست مصرف کننده می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی