ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تقابل ابرقهرمان های مارول و کپکام؛ آیا بازی جدیدی در راه است؟

کاراکترهای مشهور و محبوب کامیک های مارول و همینطور شخصیت های خیالی و نیرومند بازی های ژاپنی کپکام، سال آینده میلادی در نبردی جدید رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. ساعاتی پیش وب سایت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

کاراکترهای مشهور و محبوب کامیک های مارول و همینطور شخصیت های خیالی و نیرومند بازی های ژاپنی کپکام، سال آینده میلادی در نبردی جدید رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

ساعاتی پیش وب سایت پولیگان با اشاره به کسب اطلاعات از منابع آگاه تاکید می کند بازی Marvel vs Capcom 4 در حال حاضر در دست توسعه بوده و سال آینده برای کنسول های نسل هشتمی منتشر می شود.

پولیگان از مراسم Playstation Experience که چهارم دسامبر (14 آذر) در شهر آناهایم ایالت کالیفرنیا برگزار می شود، به عنوان رویداد معرفی و رونمایی بازی مورد بحث یاد کرده است.

touch_hawkeye_hc00_bmp_jpgcopy-w600

لازم به ذکر است این رویداد محلی است که مسابقات Capcom Cup 2016 در آن برگزار می گردد و در حالی که پیش از این معرفی چند افزونه جدید برای Street Fighter V محتمل به نظر می رسید، به نظر می رسد کپکام قصد دارد کاراکترهایش را دوباره به جان قهرمانان مارول بیاندازد.

بنابر گزارش پولیگان، اغلب کاراکترهای مشهور مارول در این بازی گنجانده خواهند شد، اما حضور قهرمانان X-Men (که پیش از این عناوین اختصاصی متعددی را همراه با کپکام تجربه کرده اند) در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بازی Marvel vs Capcom 3 در سال 2011 منتشر شد و بدون تردید عرضه دنباله ی آن برای کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 یکی از خوشایندترین خبرهای اخیر برای علاقه مندان به بازی های مبارزه ای خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • CATer
    CATer | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    همه رو با همه جنگ انداختن ?
    سوپر ماریو و سونیک با هم سرشاخ نشن صلوااااات

مطالب پیشنهادی