ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر پیشین واحد لوازم خانگی ال جی مدیر عاملی کمپانی را به دست گرفت

ال جی الکترونیکس اخیراً مدیرعامل جدید خود را انتخاب کرده است. جو سئونگ-جین، که پیش از این مدیریت واحد لوازم خانگی ال جی را برعهده داشت و بیش از 14 سال در کمپانی فعالیت کرده، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

ال جی الکترونیکس اخیراً مدیرعامل جدید خود را انتخاب کرده است. جو سئونگ-جین، که پیش از این مدیریت واحد لوازم خانگی ال جی را برعهده داشت و بیش از 14 سال در کمپانی فعالیت کرده، حالا قرار است رهبری مجموعه ال جی را برعهده گیرد. این تصمیم، در حالی اتخاذ شده که ال جی یک سال پیش سه نامزد احتمالی برای فعالیت در نقش مدیر عامل را معرفی کرد و حالا این سمت، به جو رسیده است.

جو پیش از آن که به مدیر تجارت لوازم خانگی ال جی تبدیل شود، واحد ماشین های لباسشویی کمپانی کره ای را اداره می کرد و جز اولین اعضای تیم توسعه نخستین ماشین لباسشویی ال جی در سال 1980 میلادی بود.

کمپانی مورد اشاره طی بیانیه ای گفته است که جو نقشی اساسی در ورود ال جی به بازار لوازم خانگی پریمیوم، معرفی برند LG Signature (یا امضای ال جی) داشته و زیربنای لازم برای تجارت در زمینه اینترنت اشیا و لوازم خانگی هوشمند را مهیا نموده است.

جالب است بدانید دو سال پیش، کمپانی سامسونگ در حرکتی عجیب جو را متهم کرد که به عمد، ماشین های لباسشویی آن را در نمایشگاه IFA 2014 از کار می اندازد. ال جی نیز پاسخ سامسونگ را با تشکیل پرونده مشابهی داد و ویدیوهایی منتشر کرد که جو را از این اتهام تبرئه می نمود. در نهایت، هر دو کمپانی تصمیم گرفتند این پرونده عجیب را کنار بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shayankia
    shayankia | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    مگه جو هکره که ماشین لباسشویی هارو از کار مینداخته؟!
    لابد انفجار نوت ۷ هم تقصیر اپله! چون سامی رو هول کرد،گند زد!

    • Alireza omid
      Alireza omid | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

      لااااایک??

مطالب پیشنهادی